Asistenta manager

Helios Phoenix SL

11-04-2013 | EXPIRA LA 13-04-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

- cunostinte bune operare PC MSOffice WORD, EXCEL, navigare internet;
- limba engleza scris/vorbit OBLIGATORIU;
- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;
- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
- capacitate de a respecta termene limita
- atentie catre detalii
- placere si abilitate de a invata lucruri noi
- responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate
- indeplinirea activitatilor zilnice;
- preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
- primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate;
- asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;
- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
- redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
- asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail;
- actualizarea bazei de date;
- rezervari deplasari interne/externe, etc.
- elaborarea si redactarea documentelor solicitate.


CERINTE

-absolvent al unei forme de invatamant superioare;
-corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii;


BENEFICII OFERITE

Pachet salarial foarte bun.


DESCRIEREA FIRMEI

Companie multinationala in domeniul dezvoltarii industriei imobiliare.