Job expirat
- intocmeste documentatia necesara pentru participarea la licitatiile din zona
- factureaza si tine legatura cu departamentul comercial si cu distributia;
- colaboreaza permanent cu agentii din zona pentru rezolvarea problemelor zilnice aparute
- intocmeste si preda la timp rapoartele si situatiile cerute de superiorul direct;
- mentine in ordine corespondenta scrisa cu clientii si intocmeste contracte si adrese oficiale.
- studii superioare finalizate;
- de preferat experienta in domeniul farmaceutic minim 6 luni;
- aptitudini de comunicare si abilitati de calcul matematic;
- cunostinte operare MS Office;
- persoana organizata
- seriozitate, perseverenta, responsabilitate;
- domiciliul stabil in Bucuresti.
Pachet salarial motivant.
Situata in topul importatorilor si distribuitorilor de medicamente si produse parafarmaceutice din Romania, FARMEXPERT face parte din concernul multinational Andreae - Noris Zahn A.G. (ANZAG), cu sediul in Frankfurt. ANZAG este unul dintre cei mai importanti distribuitori de
medicamente din Europa, cu peste 3.000 de angajati si o cifra de afaceri de 3.38 miliarde de Euro.
Echipa FARMEXPERT cuprinde peste 500 de profesionisti care lucreaza pentru partenerii sai: clienti si furnizori. Filozofia companiei este bazata pe respectarea demnitatii angajatilor, sarcini si responsabilitati clare, recunoasterea si recompensarea performantelor, dezvoltarea competentelor si continua imbunatatire a calitatii serviciilor. Politica de resurse umane a Farmexpert si investitiile aferente confirma principiul conform caruia oamenii sunt cel mai important capital.