ASISTENT VANZARI/ RESPONSABIL URMARIRE CONTRACTE

ABC Human Capital

09-11-2007 | EXPIRA LA 09-12-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Clientul nostru este o companie cu capital strain ce activeaza in productia de masini si scule pentru prelucrari metal si lemn. Cu sediul central in Cehia, compania activeaza in mai multe tari din Europa, intre care si Romania.
- Oferind cele mai bune produse din clasa masinilor de prelucrare a lemnului si metalului – din punct de vedere al performantelor tehnice in raport cu pretul si calitatea, compania asigura clientilor sai servicii de instalare a utilajelor, mentenanta, suport tehnic direct si prin distribuitori precum si service in perioada de garantie si post garantie.
- Detinator al certificarii « Investment in people », grupul isi propune sa dezvolte o relatie de lunga durata cu partenerii zonali si sa realizeze o distrubutie nationala a produselor sale.

REPONSABILITATI:

Raspunde pentru corecta executare a contractelor si acordurilor incheiate cu clientii din portofoliu
Intocmirea documentelor de livrare (facturi fiscale in conformitate cu acordurile incheiate cu clientii), incasari si plati cu numerar (chitante si dispozitii de plata/incasare), etc.
Identifica si contacteaza potentiali clienti in vederea remiterii ofertei, negocierii, incheierii si executarii contractelor comerciale
Intocmeste oferte de marfuri
Acorda asistenta din puncy de vedere tehnic si comercial clientilor si potentialilor clienti
Negociaza, incheie si asigura executarea contractelor si acordurilor comerciale
Tine evidenta contabila primara si intretine relatiile cu clientii din portofoliu
In limita timpului disponibil si in conformitate cu dispozitiile primite participa la indeplinirea atributiilor generale privind vanzarea marfurilor.


CERINTE

- Experienta relevanta ca si Specialist vanzari minim 2 ani,
- Studiile superioare,
- Excelente abilitati de comunicare, negociere si organizare
- Abilitati de analiza si sinteza a informatiilor
- Personalitate dinamica cu initiative, spirit convigator si orientat spre rezultate
- Cunostinte operare calculator (Office, Excel).


BENEFICII OFERITE

- Oportunitatea dezvoltarii carierei in cadrul unei companii solid organizate la standarde internationale
- Mediu si conditii de lucru deosebite
- Pachet salarial corespunzator performantelor.


DESCRIEREA FIRMEI

ABC HUMAN CAPITAL este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorii companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.

ABC Human Capital poate fi juristul personal pe probleme de legislatie a muncii, recrutorul eficient si rapid, administratorul resurselor umane, provider-ul de leasing de personal, evaluatorul psiho-profesional neutru si competent, pe scurt: PARTENERUL DE AFACERI DISCRET SI EFICIENT.