Asistent Vanzari (Back-Office)

leoHR

08-12-2015 | EXPIRA LA 07-01-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Vanzarea produselor din portofoliul companiei ;
- Identificarea nevoilor clientului, consilierea acestuia si oferirea de recomandari ;
- Realizarea de oferte generale sau personalizate si transmiterea lor catre client ;
- Preluarea comenzilor, introducerea in sistem si urmarirea lor pana la indeplinirea conditiilor de livrare ;
- Preluarea si rezolvarea reclamatiilor de la client.


CERINTE

- Experienta in domeniul servicii clienti, min. 6 luni ;
- Studii superioare ;
- Cunostinte de operare pc (microsoft office – word, excel , e-mail) ;
- Cunoasterea unui sistem ERP constituie avantaj ;
- Abilitati de comunicare si relationare ;
- Capacitate de a invata oferta tehnica a produselor din portofoliu ;
- Usurinta de a lucra intr-un mediu ce implica presiune ;
- Abilitati de a gestiona timpul si a prioritiza activitatile ;
- Abilitati de munca in echipa .


BENEFICII OFERITE

Dacă această poziţie îţi prezintă interes, te rugăm, trimite CV-ul tău la office@leoHR.ro cu subiectul "Asistent Vanzari".
Apreciem şi mulţumim tuturor aplicanţilor, însă doar candidaţii care îndeplinesc criteriile specificate în anunţ, vor fi contactaţi.


DESCRIEREA FIRMEI

leoHR was born out of a desire to provide adaptable HR solutions for diverse business environments.

leoHR is a new and fresh concept who puts in service for both parties, companies and candidates, its expertise gathered in more than 15 years of human resources multinational consultancy companies and strategic management roles in different national and overseas environments.

leoHR brings a new approach in HR services, coming with a more human touch manner in the search and selection process, soft skills trainings and human resource consultancy. We highly value our customers, both companies and candidates, and our goal is to deliver the high quality services that we’d like to receive from others.

EXCELLENCE … is what we DO !!!

Thank you for visiting www.leoHR.ro for other challenging vacancies