Asistent PR și Comunicare - LIMBA ENGLEZĂ

DIMA CONSULTING GROUP

25-09-2015 | EXPIRA LA 25-10-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Desfăşoară, gestionează şi eficientizează activităţile de corespondenţă (telefoane, e-mail-uri, oferte, scrisori de afaceri către colaboratorii şi partenerii firmei);
- Colectează şi centralizează date şi informaţii necesare desfăşurării activităţii firmei;
- Concepe și monitorizeaza campaniile de promovare a companiei pe Facebook, Twiter, Youtube, Google plus;
- Elaborează, dezvoltă și publică articole, news letter-uri și alte materiale de promovare;
- Organizează activitățile de birou și se implică în derularea evenimentelor specifice;
- Desfăşoară activităţi de relaţii cu publicul şi protocol.

* Clientul nostru este o importantă companie multinaţională din domeniul Consultanţei Resurselor Umane.


CERINTE

- Cunoștinte AVANSATE de limba engleză;
- Absolvent studii superioare - specializarea comunicare și relații publice/ marketing/jurnalism;
- Experiență 2-3 ani în activități de PR, organizare de evenimente și marketing on-line;
- Cunoștințe foarte bune de operare PC (Pachetul Office) şi capacitatea de a lucra cu reţele sociale online;
- Creativitate, bune abilități de comunicare și relaționare, fluență în exprimarea verbală și scrisă;
- Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și a agendei partenerilor;
- Capacitate de a învăța rapid lucruri noi, inițiativă și proactivism;


DESCRIEREA FIRMEI

DIMA CONSULTING GROUP, specializata in consultanta in resurse umane, marketing, management si turism este o organizatie orientata spre satisfacerea nevoilor curente si viitoare ale clientilor ei, prin servicii de inalta calitate.

Firma intelege sa fructifice toate oportunitatile care se ivesc pentru satisfacerea clientilor ei, urmarind optimizarea raportului calitate-pret, relatia cu clientii si atitudinea fata de acestia. De asemenea, principalul obiectiv il reprezinta realizarea la termen a contractelor, promptitudine si calitate ridicata prin costuri scazute.