ASISTENT PERSONAL DIRECTOR GENERAL / RECEPTIE – centru medical

ABC Human Capital

10-03-2008 | EXPIRA LA 09-04-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Clientul nostru este o clinica particulara de lux ce face parte dintr-un grup de firme. Serviciile de sanatate oferite de clinica cuprind consultatii, investigati si tratatmente la cel mai inalt standard profesional si folosind aparatura de ultima generatie.

RESPONSABILITATI
• Organizarea agendei de lucru a Directorului General
• Administrarea si gestionarea corespondentei
• Prelurea si redirectionarea apelurilor telefonice
• Desfasurarea activitatilor de protocol
• Arhivarea documentelor
• Elaborarea de rapoarte specifice
• Asigurarea si gestionarea aprovizionarii
• Redactarea diverselor scrisori si a contractelor
• Primirea vizitatorilor in interiorul companiei
• Administarea problemelor personale ale Directorului General.


CERINTE

• Experienta pe un post similar, minim 2 ani
• Cunostinte de limba engleza – proficiency level
• Cunostintele de limba italiana sau spaniola constituie un avantaj
• Foarte bune abilitati de utilizare a calculatorului (pachetul Office) si a aparaturii de birou (fax, centrala telefonica, imprimanta, copiator)
• Permis de conducere – categoria B (cerinta obligatorie)
• Cunostinte de contabilitate primara
• Persoana organizata, aspect placut, professional
• Excelente abilitati de comunicare si interrelationare
• Disponibilitate pentru program de lucru prelungit.


DESCRIEREA FIRMEI

ABC HUMAN CAPITAL este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorii companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.

ABC Human Capital poate fi juristul personal pe probleme de legislatie a muncii, recrutorul eficient si rapid, administratorul resurselor umane, provider-ul de leasing de personal, evaluatorul psiho-profesional neutru si competent, pe scurt: PARTENERUL DE AFACERI DISCRET SI EFICIENT.