Asistent Operatiuni

Logimarkt SRL

05-05-2017 | EXPIRA LA 07-05-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Gestionarea comenzilor primite din partea clientilor
- Plasarea comenzilor in productie si urmarirea confirmarilor de comanda
- Planificarea, negocierea si organizarea transportului intern si international
- Monitorizarea si verificarea stocurilor de produse
- Gestiunea facturilor si a platilor
- Gestionarea si organizarea fluxului intern de documente
- Monitorizarea facturilor neplatite
- Gestionarea cererilor de mostre, informatii, rezervari de marfa primite de la agentii de vanzari
- Gestionarea altor aspecte administrative venite din partea echipei de management proiecte clienti
- Pregatirea ofertelor pentru clienti
- Verificarea solvabilitatii clientilor


CERINTE

- Absolvent de studii superioare
- Nivel avansat de comunicare scrisa si orala in limba engleza
- Atentie la detalii
- Capacitate de auto organizare si abilitati de rezolvare de probleme
- Initiativa si implicare
- Experienta in contabilitate, relatii cu clientii, gestiunea transporturilor sau procesare comenzi constituie un avantaj


BENEFICII OFERITE

Pachet salarial atractiv;
Laptop, telefon mobil;
Training-uri interne si externe;
Mediu de lucru excelent.


DESCRIEREA FIRMEI

Logimarkt este producător de ambalaje din plastic reutilizabile și utilaje intralogistice de calitate superioară.

Putem oferi consultantă în alegerea sau dezvoltarea de soluții.
Gama noastră de produse cuprinde:
- furnizarea de utilaje
- ambalaje protectoare
- sisteme logistice integrale
- conveioare și sisteme de intralogistică.