Asistent Office Manager

AGROINTER S.R.L

01-06-2013 | EXPIRA LA 03-06-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

- inregistrarea, scanarea, indosarierea si arhivarea documentelor, corespondentei si a mesajelor primite;
- urmareste fidelizarea clientilor.
- elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management;
- organizarea campaniilor de promovare a produselor.
- atragerea de noi clienti, dezvoltarea si mentinerea unor relatii stranse cu clientii actuali ai companiei.
- prezentarea produselor companiei si promovarea imaginii companiei.
- sustinerea managerul in activitatile de vanzare si in indeplinirea obiectivelor.
- intocmire rapoarte privind activitatea desfasurata,
- actualizarea si intretinerea bazei de date de clienti;
- redactarea corespondentei necesara desfasurarii activitatii zilnice si a activitatii de comert; gestionarea informatiilor in conformitate cu sistemul de asigurare a calitatii implementat ISO 9001;


CERINTE

- persoana energica, capabila de automotivare
- studii superioare tehnice (studii chimie sau fizica finalizate reprezinta un avantaj);
- persoana cu competente tehnice superioare in domeniul echipamentelor de masura si control / chimie / analiza instrumentala
- persoana capabila sa construiasca un argument tehnic in discutiile cu clientii, putere de convingere
- abilitati de planificare a timpului si a sarcinilor;
- cunoasterea programelor din pachetul MS Office
- capacitate de adaptare si invatare rapida, atentie distributiva, atentie la detalii;
- persoana organizata, perseverenta, dinamica si cu spirit de initiativa, cu atitudine pozitiva;
- abilitati de comunicare orala si in scris excelente, usurinta in comunicare;
- dorinta permanenta de perfectionare si avansare in cariera;
- persoana capabila de automotivare, energica


BENEFICII OFERITE

Se ofera bonusuri in functie de performante


DESCRIEREA FIRMEI

O firma cu ambitii mari pe termen mediu si lung