Asistent Marketing si Vanzari

Mira Telecom

13-03-2007 | EXPIRA LA 12-04-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- impreuna cu departamentul de operatiuni stabileste protocolul prezentarilor sau evenimentelor: externe si interne
- gestioneaza contractele de marketing si vanzari
- colecteaza info pentru oferte de pret pentru nevoile activitatii de marketing
- reactualizeaza info din website, baza de date cu clientii si furnizorii (sales), prezentarile companiei;
- colecteaza info pentru buletinul intern
- experienta in analize de vanzari si situatii contractuale
- coordoneaza fluxul de informatii intre dept marketing si vanzari, companii externe si departamentele interne ale companiei
- contribuie la conceperea si productia materialelor de marketing, ex. fluturasi, cataloage, prezentari, brosuri
- coordoneaza logistica vizitelor profesionale ale clientilor si furnizorilor pentru sectorul telecom


CERINTE

- experienta anterioara ca asistent de vanzari si/sau marketing (1 an)
- cunostinte operare PC (word, excel, power point, publisher); foarte bune cunostinte de pregatire materiale de prezentare pentru activitatea de vanzare: ppt/pps/etc
- studii superioare
- cunoasterea limbii engleze obligatoriu
- spirit de echipa, capacitate de integrare
- persona creativa si responsabila
- gandire analitica
- spirit de initiativa si creativitate


BENEFICII OFERITE

- Pachet salarial motivant
- Mediu de lucru profesionist
- Oportunitati de cariera si training


DESCRIEREA FIRMEI

MIRA Telecom este o companie care activeaza in domeniul telecomunicatiilor, cu peste 140 de angajati, cu sediul central in Bucuresti si 4 filiale in Bacau, Brasov, Cluj Napoca si Craiova. Principalii clienti sunt operatori de telefonie mobila din tara si strainatate, institutii guvernamentale din Romania, pentru care oferim solutii la cheie care includ proiectare radio, achizitii si constructii civile pentru site-uri, instalare, integrare, comissioning si mentenanta.
MIRA Telecom ofera un mediu de lucru performant, unde sunt promovate valoarea si inovatia, creand conditii de dezvoltare personala si profesionala. Angajatii participa atat la traininguri pentru dezvoltarea abilitatilor manageriale, cat si la cursuri tehnice de specializare organizate de operatori de telefonie mobila sau de producatori de echipamente.