Asistent Marketing

Confidential

12-04-2011 | EXPIRA LA 12-05-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

Asigura conexiunea dintre departamentele de vanzari si marketing, centralizand, analizand si sintetizand datele specifice celor doua departamente, supervizand modul de comunicare si de implementare a initiativelor specifice acestora in raport cu fiecare canal de vanzare al companiei.
RESPONSABILITATI:
- Ofera suport activ specific fiecarui canal si tip de magazine din zona alocata prin crearea si implementarea de programe de promovare pentru brandurile companiei;
- Maximizeaza efectul procesului de vanzare de la magazin catre consumator pentru brand-urile companiei, in zona alocata;
- Analizeaza pe de-o parte vanzarile realizate iar pe de alta parte piata si concurenta;
- Realizeaza vizite in teren atat inaintea actiunilor promotionale (obtinere aprobari, obtinere informatii din piata) cat si in perioada actiunilor promotionale pentru monitorizarea bunei desfasurari a acestora si realizarea feedback-ului catre cei interesati;
- Ofera suport departamentului de vanzari pentru negocierea si incheierea contractelor de vanzare, implementarea produselor si a promotiilor in magazine;
- Caută să identifice profilul consumatorului, fluxul de trafic, gama de produse, pentru a recomanda locaţii potrivite pentru promoţii ce vizează brandul;
- Propune si participa la conceperea si realizarea materialelor cu caracter promotional sau publicitar in functie de necesitatile actiunii promotionale planificate;
- Realizeaza prezentari de descriere actiunilor intreprinse catre forta de vanzare in zona alocata;
- Creeaza standardele de merchandising/promotii (vizibilitate, preturi, modalitatile de utilizare si amplasare a materialelor promotionale/ publicitare) pentru toti clientii si pentru toate activitatile conexe;
- Elaboreaza, implementeaza si monitorizeaza planul trimestrial/ lunar/ anual al promotiilor si activitatilor promotionale, pe brandurile companiei in zona de care este responsabil, pe toate canalele (atat traditional trade cat si Key Accounts).


CERINTE

Nivel de studii: Studii de baza: Superioare, preferabil studii economice sau de marketing
Experienta: Minim 2 ani experienta in departamentul de marketing
Experieta anterioara in piata de FMCG
Cunostinte:
- Cunosterea proceselor de vanzare - cumparare si de negociere;
- Cunostinte de marketing si trade marketing;
- Cunostinte despre piata de FMCG;
- Utilizare calculator la nivel foarte bun: MS Office, Internet;
- Limba engleza – nivel avanzat;
- Permis de conducere categoria B.
Competentele postului:
- Capacitate de planificare şi organizare;
- Gandire analitica si sintetica;
- Abilitati de comunicare si negociere;
- Abilitati de prezentare;
- Creativitate si simt estetic;
- Atitudine pro-activa ;


BENEFICII OFERITE

Traininguri;
Posibilitate de avansare in cadrul departamentului de Marketing & PR;
Mediu de lucru profesional si creativ.