Job expirat
- Coordonarea activitatilor de marketing ale companiei, implementarea si urmarirea in teren a campaniilor/activitatilor promotionale si a politicii de brand Campofrio
- Cunostinte temeinice privind procesul de vanzare & marketing
- Studii superioare (de specialitate - constituie un avantaj)
- Cunoasterea pietei locale constituie un avantaj
- Experienta in implementarea si controlul activitatilor din teren
- Bune cunostinte de operare PC (Excel, PowerPoint, Word)
- Abilitati dezvoltate de analiza, comunicare, prezentare, organizare
- Cunostinte limba engleza
- Aptitudini de lucru in echipa
- Dinamism
- Permis conducere (cat. B)
- Se ofera un pachet salarial motivant si oportunitatea dezvoltarii carierei intr-un mediu profesionist.
Campofrio este o companie internationala de produse alimentare. Grupul Campofrio detine fabrici in 8 tari, de pe 3 continente, si ofera produsele la peste 250 milioane de consumatori din peste 45 de tari.