ASISTENT MANAGER (SECRETARA)

ROM DEVICES SRL

27-02-2013 | EXPIRA LA 01-03-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Preia si directioneaza apelurile telefonice
- Asigura buna functionare a activitatii de receptie clienti si protocol
- Copiaza / redacteaza / tehnoredacteaza/ traduce diferite materiale
- Primeste/ trimite/ sorteaza corespondenta (telefon, e-mail, fax, curier) conform procedurilor companiei
- Organizeaza transporturi (preluari, livrari de marfa)
- Realizeaza activitati de contabilitate primara (facturi, niruri, situatii,evidenta plati/incasari, stoc)
- Asigura relatia cu banca
- Asigura relatia cu vama (formalitati vamale, traduceri facturi)
- Asigura relatia cu alte institutii
- Participa la activitati de marketing, organizare expozitii si seminarii


CERINTE

- Studii superioare finalizate
- Capacitate de auto-organizare si de stabilire a prioritatilor
- Capacitate decizionala, simtul responsabilitatii, entuziasm
- Cunostinte de contabilitate primara
- Cunoasterea foarte buna a limbii engleze
- Cunostinte utilizare Microsoft Office (Word, Excel, Access)
- Permis de conducere categoria B


DESCRIEREA FIRMEI

Domeniul principal de activitate al companiei ROM DEVICES este distributia de echipamente pentru automatizari industriale.