Asistent Manager/PR Manager/Marketing Manager

SC RBA RECORDS SRL

16-10-2013 | EXPIRA LA 16-10-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

1. Specialist Marketing
-Realizeaza si implementeaza campanii de marketing in vederea sprijinirii cresterii vanzarilor companiei
- Dezvolta si implementeaza campanii de marketing pentru produsele si serviciile noi
- Selecteaza cele mai potrivite canale de comunicare si targetul tinta pentru fiecare produs sau serviciu
- Defineste bugetul necesar
- Defineste si implementeaza campanii de PR
- Creaza materiale de comunicare
- Creaza brief-uri de lucru
2. PR Manager
-Activitati de scriere si editare de materiale pentru diferite categorii de public (comunicate de presa, articole si materiale redactionale)
-Creeaza, implementeaza si urmareste desfasurarea strategiilor de social media, website, campanii de promovare in industria muzicala si nu numai (prezinta un avantaj o relatie buna cu presa scrisa, radio- tv)
-Cresterea notorietatii companiei, promovand elementele de identificare ale companiei, dar si serviciile pe care le presteaza aceasta.
3. Asistent Manager
-Lucreaza alaturi de manager
-Persoana capabila sa rezolve probleme legate de activitatea curenta, birou, relationare
-Aptitudini de comunicare si interralationare
- Atentie concentrata si distributiva;
- Initiativa, capacitate de a genera idei, originalitate;
- Usurinta, claritate si coerenta in exprimare;
- Rezistenta la stres;
- Capacitatea de mobilizare in vederea respectarii termenelor impuse.
-Absolvent studii superioare
Usurinta si experienta in folosirea calculatorului(Word,Excel)
Limba engleza nivel avansat de relationare (conversational si scris)
Aspect fizic placut, voce placuta la telefon.
Permis de conducere categoria B


CERINTE

Cerinte
-Experienta profesionala: minim 3 ani pe un post similar;
-Studii superioare finalizate,profil socio-uman(comunicare si PR,jurnalism,filologie,marketing etc.);
-Bun cunoscator al limbii romane (vocabular si modalitati de exprimare,conceptie si redactare);
-Abilitatea de a se exprima excelent in scris si de a-si modifica stilul de exprimare in functie de brief-ul primit,de impactul propus asupra publicului tinta; abilitati de exprimare verbala;
-Bun cunoscator al limbii engleze;
-Cunostinte de operare PC (prelucrare/editare foto-video)
-Pasiune pentru domeniul postului


BENEFICII OFERITE

Salariu discutabil in functie de performante
Posibilitatea de a lucra intr-o echipa tanara cu dorinta de dezvoltare si afirmare pe plan profesional


DESCRIEREA FIRMEI

Casa de discuri
Management si impresariat artistic