Asistent Manager - perioada determinata

HUMANGEST GROUP

27-02-2012 | EXPIRA LA 28-03-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Sarcini Receptie :
- intampinarea si orientarea clientelei catre departamentele/serviciile interesate;
- gestionarea activitatilor specifice de secretariat, respectiv comunicarea, trierea si inregistrarea corespondentei;
- preluarea apelurilor telefonice;
- gestionarea comenzilor de carti si manuale.


CERINTE

- studii superioare finalizate;
- prezenta agreabila, tinuta ingrijita, prestanta;
- seriozitate, punctualitate, responsabilitate;
- organizare;
- atitudine pozitiva, bune abilitati de comunicare, capacitate de interactiune cu clientul/managementul companiei;
- limba italiana si limba engleza la nivel mediu-avansat;
- disponibilitate imediata;
- experienta ca receptionist/secretara/asistent manager.


BENEFICII OFERITE

Salariu atractiv, experienta acumulata alaturi de o companie de prestigiu. Contractul de munca va fi pe perioada determinata (6-12 luni).


DESCRIEREA FIRMEI

COMPANY DESCRIPTION:

HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, in toate domeniile de activitate si pentru orice fel de calificari si nivel de experienta, administrarea contractelor de munca temporara, formare si integrare profesionala.