Asistent Manager - LIMBA ENGLEZĂ

DIMA CONSULTING GROUP

30-10-2013 | EXPIRA LA 29-11-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Desfăşoară, gestionează şi eficientizează activităţile de corespondenţă (telefoane/fax-uri, e-mail-uri, oferte, scrisori de afaceri către colaboratorii şi partenerii firmei);
- Colectează şi centralizează date şi informaţii necesare desfăşurării activităţii firmei;
- Concepe, tehnoredactează documente şi rapoarte;
- Înregistrează, stochează şi clasifică informaţiile;
- Se ocupă de activităţile de social media privind compania;
- Planifică și organizează agenda asociaţilor;
- Organizează activitățile de birou;
- Centralizează şi actualizează periodic datele şi informaţiile de contact ale colaboratorilor și partenerilor firmei;
- Desfăşoară activităţi de relaţii cu publicul şi protocol;
- Organizează activităţile specifice în absenţa managerilor.

* Clientul nostru este o importantă companie multinaţională din domeniul Consultanţei Resurselor Umane.


CERINTE

- Cunostinte AVANSATE de limba engleză;
- Experiență în activități administrative;
- Studii superioare în domenii socio-umane;
- Cunoștințe foarte bune de operare PC (Pachetul Office, Navigare Internet) şi capacitatea de a lucra cu reţele sociale online;
- Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și a agendei asociaţilor;
- Disponibilitate pentru deplasări naţionale şi internaţionale;
- Capacitate de a se concentra pe mai multe activități în același timp;
- Capacitate de a respecta termene limită;
- Capacitate de a învăța rapid lucruri noi;
- Bune abilitati de comunicare şi atitudine pozitivă;
- Persoană proactivă, cu iniţiativă.


DESCRIEREA FIRMEI

DIMA CONSULTING GROUP, specializata in consultanta in resurse umane, marketing, management si turism este o organizatie orientata spre satisfacerea nevoilor curente si viitoare ale clientilor ei, prin servicii de inalta calitate.

Firma intelege sa fructifice toate oportunitatile care se ivesc pentru satisfacerea clientilor ei, urmarind optimizarea raportului calitate-pret, relatia cu clientii si atitudinea fata de acestia. De asemenea, principalul obiectiv il reprezinta realizarea la termen a contractelor, promptitudine si calitate ridicata prin costuri scazute.