Asistent Manager cunostinte contabilitate primara

NEFERTITI HUMAN CAPITAL CONSULTING

28-08-2007 | EXPIRA LA 27-09-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Clientul nostru este reprezentanta a unui grup multinational cu o vechime de 20 ani, grup ce activeaza in domeniul productiei.

- reprezinta compania in relatiile cu clientii acesteia
- realizeaza si organizeaza corespondenta si relationarea cu clientii si furnizorii companiei
- inregistreaza documentele de intrare in gestiune, emite rapoarte specifice gestiunii;
- verifica periodic stocurile
- traduceri franceza-romana, romana -franceza
- traduceri engleza-romana, romana - engleza
- evidenta extraselor bancare si a actelor de banca;
- operare cec-uri/bilete la ordin si urmarirea decontarii acestora;
- intocmirea de rapoarte interne conform cerintelor superiorului ierarhic;
- informarea conducerii despre existenta oricaror nereguli.
- situatii si rapoarte


CERINTE

- studii superioare
- experienta intr-un post cu atributii similare minim 3 ani
- bune cunostinte de operare PC (cunoasterea soft-ului Mentor prezinta avantaj)
- persoana organizata, responsabila, atenta la detalii
- flexibilitate la program
- capacitate de lucru in echipa
- cunostinte solide limba franceza


DESCRIEREA FIRMEI

NEFERTITI Human Capital Consulting iti garanteaza deplina confidentialitate a datelor trimise, lucreaza alaturi de tine la alegerea/schimbarea/consolidarea carierei, iti prezinta in timp real toate oportunitatile ivite in portofoliul sau, iti prezinta fiecare job in parte fara a ascunde nici un inconvenient legat de acesta. Trimite-ne CV-ul tau si lasa consultantii nostri sa lucreze pentru tine. Alaturi de Nefertiti Human Capital Consulting nu pierzi nimic (nici macar timp - te invitam la interviu doar dupa ce iti prezentam telefonic job-ul si ne asiguram ca esti interesat de el) dar primesti consultanta unor specialisti fara a face alt efort decat sa te prezinti la un interviu.