Job expirat
Recrutam Asistent Manager pentru sediul nostru din Bucuresti, zona Carrefour Colosseum.
- Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
- Preluarea si directionarea apelurilor telefonice
- Primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
- Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
- Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
- Experienta pe o pozitie similara – 2 ani
- Cunostinte limba engleza - nivel avansat
- Cunostinte tehnice: pachetul MS Office - nivel avansat;
- Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca
- Excelente abilitati de comunicare, organizare, atentie distributiva
- Oportunitati de cariera
- Un proces de dezvoltare care permite tuturor sa participe si sa propuna idei
- Mediu de lucru pozitiv si o echipa unita
DB Schenker is one of the world’s leading providers of integrated logistics and forwarding services.
We are:
No 1 European: Land Transport;
No 2 Worldwide: Airfreight;
No 3 Worldwide: Ocean freight;
Our success can be explained by the commitment, motivation and autonomy of our employees — they represent our greatest asset.
We give high priority to working in teams, in a spirit of co-operation, in a multicultural community and offer individual opportunities to develop their potential.
If you are interested in becoming part of our successful international company please do not hesitate to apply.