Asistent Manager

AllJobs4All

05-09-2012 | EXPIRA LA 05-10-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Urmareste agenda managerului;
- Stabileste impreuna cu managerul programul zilnic al activitatilor;
- Noteaza programarile intalnirilor managerului si urmareste respectarea acestora;
- Asigura reprogramarea in caz de nevoie si comunica celor implicati schimbarile intervenite;
- Organizeaza sedinte si intalniri, asigura protocolul si materialele necesare;
- Asigura secretariatul sedintelor desfasurate in cadrul grupului;
- Asista managerul la sedinte de lucru si intalniri de afaceri;
- Redacteaza ordinea de zi;
- Gestioneaza documentele de interes general ale grupului;
- Supervizeaza respectarea normelor interne si procedurilor de lucru;
- Urmareste modificarile aparute si asigura actualizarile necesare, difuzand catre management actualizarile operate;
- Asista managerul si sefii de departamente in implementarea si dezvoltarea de noi proiecte;
- Participa activ la problemele legate de proiectele noi indicate de manager si pastreaza permanent legatura dintre manager si sefii de departamente in vederea derularii si a finalizarii proiectelor;
- Centralizeaza informatiile care ii parvin, le prelucreaza si le prezinta managerului in forme clare si accesibile;
- Face demersuri necesare optimizarii activitatii de colectare a datelor;
- Difuzeaza intr-un mod clar si coeziv informatiile primite de la manager catre persoanele vizate;
- Ofera asistenta managerului in supervizarea temelor si sarcinilor in lucru din cadrul departamentelor din subordine;
- Elaboreaza si redacteaza documente, situatii si rapoarte;
- Preia, inregistreaza si distribuie documente la compartimentele implicate
- Indosariaza si arhiveaza documente;
- Supervizeaza modul de arhivare fizica si electronica a documentelor din cadrul proiectelor si departamentelor;
- Asigura transmiterea documentelor in intern si in extern;
- Redacteaza si difuzeaza corespondenta;
- Actualizeaza baze de date;
- Supervizeaza respectarea procedurilor si fluxurilor de lucru;
- Verifica corectitudinea si calitatea anumitor documente la cererea managerului;
- Asigura suportul administrativ pentru toate departamentele grupului;
- Alte sarcini trasate de manager;


CERINTE

- Studii superioare;
- Excelente cunostinte de operare PC si MS Office (Word, Excel, Outlook) si de navigare on-line;
- Limba engleza scris/vorbit nivel avansat;
- Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor;
- Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
- Atentie catre detalii;
- Placere si abilitate de a invata lucruri noi;
- Responsabilitate, ordine, corectitudine;
- Gandire analitica;


BENEFICII OFERITE

- Echipa tanara, mediu de lucru dinamic.
- Cultura organizationala orientata catre profesionalism si inovatie.
- Dezvoltare profesionala continua


DESCRIEREA FIRMEI

AllJobs4All, membru al Outsourcing 4 All a luat nastere pentru a veni in intampinarea necesitatilor de resurse umane ale clientilor nostri. Scopul nostru este de a aduce o perspectiva inovatoare in abordarea proceselor de Recrutare si Selectie, Evaluare, Motivare, Diagnoza Organizationala si Consiliere in Cariera, de a sustine si incuraja companiile in utilizarea optima a elementelor de Management al Resurselor Umane.

Proiectam, planificam si construim cariere de succes, pentru oameni de succes, in organizatii de succes, prin simplul fapt ca avem rabdarea, inteligenta si tenacitatea de a descoperi potentiale si a le orienta adecvat! (mai multe detalii pe www.alljobs4all.ro)