Job expirat
-Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
-Intocmirea rapoartelor solicitate de conducerea societatii;
-Redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice;
-Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei;
-Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management;
-Reprezentarea firmei in fata tertelor persoane, inclusiv banci si furnizori, in baza unui mandat scris;
-Intocmirea si modificarea contractelor cu clientii, in functie de instructiunile primite de la management;
-Participarea, in calitate de asistent manager, in cadrul intalnirilor cu clientii;
-Absolvent studii superioare economice;
-Cunostinte avansate de operare PC;
-Abilitati de comunicare, prezentare;
-Capacitati de analiza si sinteza;
-Spirit organizatoric, analitic, cu initiativa;
-Persoana serioasa, responsabila, onesta, de incredere;
-Cunostinte avansate de limba engleza;
-Cunoasterea limbii spaniole constituie un avantaj
-Telefon mobil;
-Laptop;
-Asigurare medicala privata
Firma internationala ce activeaza in domeniul consultantei financiare si a dezvoltarii afacerilor.