Job expirat
- Organizeaza agenda de lucru a Directorului General
- Elaboreaza si redacteaza documente si situatii cerute de management
- Intocmeste prezentari si redacteaza corespondenta de afaceri (in romana si engleza, in functie de situatie)
- Asigura transmiterea documentelor prin posta, fax, e-mail;
- Preia, inregistreaza, distribuie, indosariaza si arhiveaza corespondenta si mesajele primite
- Asigura suportul logistic pentru intalniri, deplasari, rezervari
- Asigura protocolul in cadrul intalnirilor si sedintelor
- Relationeaza cu clientii si furnizorii companiei
- Culege, analizeaza si sintetizeaza diverse informatii necesare derularii proiectelor firmei
- Executa unele activitati aferente departamentului comercial
- Tine evidenţa necesarului de consumabile si se ocupa de aprovizionarea lor
- Asigura suport administrativ pentru toate departamentele firmei
- Studii superioare finalizate;
- Experienta pe o pozitie similara minim 2 ani;
- Cunostinte foarte bune in operare MS Office (Word, Excel, Outlook);
- Cunostinte de limba Engleza - nivel avansat;
- Abilitati de comunicare si organizare, eficienta, seriozitate si initiativa;
- Permis auto categoria B;
HR Consultanta (furnizor servicii resurse umane) cauta pentru clientul sau, o companie in domeniul comertului cu produse din lemn, cu locatia in Bucuresti, un profesionist pentru postul de ASISTENT MANAGER