Job expirat
- Pastrarea si actualizarea programului Directorului General. Pregatirea corespondentei
(Memo, scrisori, email, faxuri).
- Realizarea prezentarilor referitoare la proiectele companiei. Pregatirea documentelor, conform cerintelor, folosind procesare in Microsoft Word, Excel si PowerPoint.
- Citirea si analizarea documentelor primite, determinarea importantei lor si distribuirea acestora persoanelor autorizate. Sortarea, distribuirea si urmarirea corespondentei, inclusiv e-mail si fax.
- Participarea la diferite intalniri cu clientii companiei. Traducerea si retroversiunea corespondentei, a articolelor de presa si a celorlalte documente interne relevante.
- Trimiterea raspunsurilor la corespondenta care continea intrebari de rutina legate de companie si de activitatea acesteia.
- Studii superioare finalizate
- Cunostinte MS Office: Word, Excel, PowerPoint
- Limba engleza: nivel avansat (scris, vorbit)
- Experienta in domeniu minim 3 ani
HR Reengineering este o companie de consultanta in domeniul resurselor umane, care ofera clientilor sai servicii de recrutare - selectie si evaluare - dezvoltare.