ASISTENT MANAGER

Schultz Consulting

17-04-2009 | EXPIRA LA 23-04-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

Asista Managerul General in coordonarea activitatii personalului;
Asigura corespondenta firmei;
intocmeste rapoarte de activitate;
Urmareste coerenta si unitatea actiunilor/programelor desfasurate de personalul firmei;
Asigura transmiterea informatiilor actualizate catre personalul Schultz Consulting;
Asigura intocmirea documentatiei pentru elaborarea diplomelor pentru cursurile acreditate Schultz Consulting;
Asigura comunicarea cu clientii.
Asigura actualizarea site-ului.


CERINTE

Capacitate de planificare si organizare;
Buna cunoastere a domeniului afacerilor;
Operare PC: Windows, Office, baze de date, sisteme de operare, internet;
Cunoasterea foarte buna a limbii engleze;
Constituie un avantaj:
Experienta in conceperea si implementarea de proiecte;
Experienta in relatii cu clientii


BENEFICII OFERITE

Salariu atractiv
Mediu de lucru foarte placut
Posibilitate de promovare


DESCRIEREA FIRMEI

Schultz Consulting ofera servicii de consultanta in dezvoltare institutionala, management de program, management de proiect, precum si servicii de instruire.

Misiunea companiei noastre este de a oferi competente la standarde de excelenta.


Ingredientele competentelor sunt optimizarea cunostintelor, dezvoltarea abilitatitilor si formarea atitudinilor.Pentru a deveni competent este important sa stii, de aceea prin programele noastre optimizam cunostintele. Nu este suficient sa ai notiunile teoretice de aceea este foarte important sa poti pune in practica ceea ce stii si pentru asta dezvoltam abilitati. Daca stii si poti sa faci un anumit lucru este important sa vrei sa-l faci, iar pentru asta trebuie sa ai un anumit comportament care este proiectia atitudinii tale. Pentru a-ti forma atitudinea noi iti cream un mediu securizat, in laborator, unde iti poti explora valoarea cunostintelor tale, sentimentele si comportamentele pentru a ajunge un om de succes.