ASISTENT MANAGER

A D SCHELA

18-11-2008 | EXPIRA LA 24-11-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Actualizare baza de date clienti, furnizori, alte persoane/firme;
- Organizare si actualizare Registre Intrari/Iesiri documente ;
- Gestionare apeluri telefonice, mesaje, corespondenta, documente interne;
- Agende zilnice Director General si Secretariat;
- Editare documente si realizare traduceri;
Necesar si comanda birotica in baza solicitarilor departamentelor;
- Intampinare clienti, operatiuni de protocol, relatii cu publicul;
- Furnizarea diverselor situatii la cerere;


CERINTE

Persoana placuta, organizata, disciplinata
Bune abilitati de comunicare, de relatii cu publicul
Limba engleza nivel avansat (scris, vorbit)
Foarte bune cunostinte de utilizare a calculatorului
Experienta anterioara in utilizarea echipamentelor specifice activitatii de secretariat
Atitudine pozitiva


DESCRIEREA FIRMEI

Cu o vechime de 30 de ani pe piata internationala a constructiilor, A.D.SCHELE S.R.L. va prezinta acum solutii tehnice pentru a lucra mai usor, mai rapid si, deasemenea, pentru a economisi bani.
Sistemele noastre ofera siguranta deplina muncitorilor , sunt mai ieftine decat par...