Job expirat
Activitati generale de secretariat.
Responsabilitati si sarcini:
- Preluare anunturi, facturare;
- Ofertare fax, stabilire intalniri cu potentiali clienti pentru dept.vanzari, baze de date de clienti potentiali;
- Emitere OP, BO, CEC, proforme;
- Introducere la zi in baza de date a anunturilor (dupa instruire);
- Inregistrare corecta a miscarilor din casa de bani (avansuri, deconturi pe dispozitii de plata/incasare);
- Raportari saptamanale si lunare in Excel;
- Asigurare protocol, gestionare bugete interne;
- Alte activitati pentru atingerea obiectivelor firmei.
- Aspect placut.
- PC-Word, Excel - rapiditate si acuratete
- Engleza-cel putin nivel mediu
- Experienta intr-un loc de munca similar (de preferat)
- Capacitate de analiza, planificare si urmarirea finalizarii unei sarcini profesionale.
- Capacitate foarte buna de comunicare si relationare-atat cu clientii, cat si cu colegii.
- Capacitate de a desfasura mai multe lucruri/sarcini in acelasi timp-atentie distributiva, atentie la detalii
- Capacitate de invatare si asimilare pe termen lung
- Capacitate rapida de decizie, precum si asumarea responsabilitatii pentru deciziile luate
- Rapiditate in actiune, personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta, onestitate si bun simt.
- Capacitate de a pastra confidentialitatea informatiilor interne si externe
- Mediu de lucru excelent, intr-o companie in crestere accentuata, conditii de lucru foarte bune;
- Sediul companiei-sectorul 2;
- Posibilitati reale de crestere a salariului, in functie de eficienta si efortul depus;
- Salariu de inceput 180 EURO, perioada de proba 1 luna.
Agentie Imobiliara