Asistent Manager

PR KIT SRL

02-11-2017 | EXPIRA LA 04-11-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Activități specifice postului ( stabilire întâlniri, reminder către management, pregătire întâlniri, transmiterea documentelor prin posta sau email)
- Activitati de protocol și organizare
- Reprezentarea companiei in relațiile cu instituțiile publice, cât și a altor instituții conform cerințelor administratorului
- Redactarea materialelor ce țin de partea administrativă ( contracte, acte adiționale, oferte, etc)
- Gestionarea relațiilor cu clienții, furnizorii și departamentul de contabilitate
- Redactarea lunară a documentelor contabile (facturi, dispoziții de plata, chitanțe)
- Gestionarea situațiilor de încasări și plăti, arhivarea fizica si electronica a documentelor contabile și transmitea lor către contabilitate
- Elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor solicitate de administrator
- Realizarea și actualizarea in permanenta a bazelor de date


CERINTE

- Cunoștințe minime de limba engleză (citit, vorbit, scris)
- Abilitați excelente de comunicare, prezentare și interrelationare
- Receptivitate, orientare către nou, flexibilitate și creativitate
- Echilibru emoțional in condiții de stres
- Capacitate de concentrare pentru realizarea mai multor sarcini in același timp
- Capacitatea de a lucra in echipa, cât și individual
- Capacitatea de a respecta termenele limita
- Cunoștințe de contabilitate primara
- Operate P.C.: Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), navigare internet


DESCRIEREA FIRMEI

O echipa tânăra, non-conformista, pregătită sa dam tot ce-i mai bun, idei noi, concepte de business unice și tot ce este necesar pentru refresh-ul imaginii clientului. Ne place sa comunicam deschis cu clienții, partenerii și presa.
Ideile noastre ajung la public și au un impact pozitiv imediat. Prin strategia de PR pe care o dezvoltam, asiguram o înțelegere clară a mesajului și o modalitate de a face cunoscut brand-ul și mesajul.