Asistent Manager

Home Medical Assistance

13-12-2016 | EXPIRA LA 12-01-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Atributii specifice departamentului secretariat (inregistrare facturi, corespondenta, redirectionare e-mail-uri/telefoane, fax-uri);
- Pastrarea confidentialitatii datelor din cadrul firmei;
- Actualizarea bazei de date;
- Mentinerea relatiilor cu pacientii si angajatii firmei;
- Completarea documentelor necesare dosarelor de ingrijiri medicale la domiciliu.


CERINTE

- Studii superioare;
- Cunostinte bune de operare PC;
- Capacitate de organizare a timpului si sarcinilor de munca;
- Capacitate de a respecta termene limita;
- Atentie catre detalii;
- Placere si abilitate de a invata lucruri noi;
- Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate;
- Abilitati de comunicare;
- Dinamism, atitudine pozitiva.


BENEFICII OFERITE

- Contract de munca;
- Mediu de lucru placut;
- Integrarea intr-o echipa de profesionisti tanara si dinamica;
- Oferta salariala atractiva

Pentru informatii suplimentare nu ezitati sa ne contactati via e-mail la prafananca@yahoo.com sau telefonic la 0756.052.789.
Asteptam cu interes candidaturile dvs!


DESCRIEREA FIRMEI

Home Medical Assistance este furnizor autorizat de ingrijiri medicale la domiciliu in contract cu Casele de Asigurari de Sanatate din Municipiul Bucuresti.