Asistent Manager

Gregorio Rizo SRL

18-09-2016 | EXPIRA LA 18-10-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

* Efectuezi activitati administrative si de secretariat, de ordonare si arhivare acte;
* Efectuezi activitati de contabilitate primară (registru de casă, facturi, chitanţe, internet banking);
* Elaborezi şi redactezi documentele cerute de management;
* Preiei înregistrarea şi distribuirea documentelor sosite la sediu catre alte compartimente implicate;
* Îndosariezi şi arhivezi corespondenţa şi mesajele primite din partea partenerilor, clientilor sau a celorlalţi angajaţi;
• Asiguri redactarea documentelor/corespondentei din protocolul cu partenerii de afaceri ai firmei;
• Preiei apelurile telefonice si transmiti mesajele;
• Expediezi corespondenta;
• Primesti vizitele si delegatiile colaboratorilor firmei;
• Organizezi si actualizezi situatii, pastrezi si operezi in diverse registre de evidenta


CERINTE

• Cunoştinţe foarte bune de operare PC: procesare text (Word), calcul tabelar (Excel), programe de prezentare (PowerPoint);
* Cunostinte de gestionare/arhivare documente;
* Cunostinte contabile
* Cunostinte juridice
* Cunoasterea limbii engleze nivel mediu/avansat;
* Persoana serioasa, organizata, cu atentie distributiva,cu un simţ al responsabilităţii crescut;
* Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;
* Abilităţi de exprimare scrisă si orală;
* Bune aptitudini organizatorice;
* Abilităţi excelente de prioritizare;
* Rezistenta la stres;
* Promptitudine in rezolvarea sarcinilor;
* Capacitate de gestionare a mai multor sarcini simultan;
* Carismă şi prezenţă agreabilă;
* Punctualitate.


DESCRIEREA FIRMEI

Producator incaltaminte.