Asistent Manager

Rural Consulting

01-06-2016 | EXPIRA LA 03-06-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Angajam Asistent Manager.
Ocupantul postului trebuie sa gestioneze detaliile si rutina din munca managerului, sa-l secondeze pe acesta in activitatile sale, sa asigure interfata dintre acesta si terte persoane, sa colaboreze in proiecte profesionale din domeniile comunicării, marketing, relaţii publice, contabilitate, resurse umane şi training.

Responsabilitati:
 Redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
 Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
 Actualizarea bazelor de date/ documente
 Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
 Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei
 Preluarea, inregistrarea, arhivarea, distribuirea la compartimentele implicate a corespondentei/ mesajelor/ documentelor
 Preluarea si directionarea apelurilor telefonice
 Primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate; asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
 Rezervari hotel parteneri externi, etc.
 Achiziţionarea unor servicii si produse necesare desfasurarii activitatii
 Asistenta in negociere
 Asistenta in training
 Asistenta in participări la conferinţe, saloane, târguri, etc.
 Documentare legislativa
 Documentare si auto-instruire in temele si domeniile cerute si necesare
 Documentarea si cercetare bibliografica
 Gestiunea contactelor personale si profesionale ale managerului
 Gestiunea resurselor din spaţiul de lucru
 Informare eficientă manager cu privire la ariile specifice de interes stabilite
 Intermedierea comuncatiilor electronice intre manager si colaboratori
 Pastrarea unei agende de lucru la zi
 Realizarea de rapoarte destinate uzului intern sau extern
 Redactare documente
 Redactarea si gestiunea contractelor
 Lansare comenzi catre furnizori interni/externi
 Sistematizarea informatiilor dintr-o plaja bibliografica
 Contabilitate primara
 Participă activ la brainstorming-urile echipei
 Participa la stabilirea bugetelor si se incadreaza in limitele bugetelor aprobate
 Administreaza eficient relatia cu furnizorii/ clientii.


CERINTE

 Comunicare si relationare
 Spirit de echipa
 Orientare spre performanta
 Inteligenta
 Respectarea termenelor limita
 Utilizare PC si Internet
 Cunoasterea limbii engleze
 Inclinat spre observatie si cercetare in domeniu
 Gandire logica, analitica; memorie buna
 Atentie la detalii
 Capacitate de persuasiune
 Cultura generala solida
 să aibă urmatoarele însuşiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotărâre, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitivă, să aibă calităţi psihice necesare (spirit de observaţie, răbdare, viteză de reacţie etc), sincer, dispus la colaborare si gasirea de solutii
 Abilităţi de negociere
 Intocmire rapidă a documentelor (prelucrare cifre şi cuvinte)
 Spirit organizatoric
 Echilibru emoţional
 Capacitate de a lucra cu oamenii
 Rezistenţă la stres
 Uşurinţă, claritate şi coerenţă în exprimare
 Punctualitate
 Corectitudine, atitudine principiala in relatiile cu oamenii;
 să fie apt din punct de vedere medical


BENEFICII OFERITE

 Transport asigurat
 Lucru intr-o echipa dinamica
 Salariu motivant, pe baza de performante
 Training in perioada de proba