Job expirat
Angajam Asistent Manager.
Ocupantul postului trebuie sa gestioneze detaliile si rutina din munca managerului, sa-l secondeze pe acesta in activitatile sale, sa asigure interfata dintre acesta si terte persoane, sa colaboreze in proiecte profesionale din domeniile comunicării, marketing, relaţii publice, contabilitate, resurse umane şi training.
Responsabilitati:
Redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
Actualizarea bazelor de date/ documente
Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei
Preluarea, inregistrarea, arhivarea, distribuirea la compartimentele implicate a corespondentei/ mesajelor/ documentelor
Preluarea si directionarea apelurilor telefonice
Primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate; asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
Rezervari hotel parteneri externi, etc.
Achiziţionarea unor servicii si produse necesare desfasurarii activitatii
Asistenta in negociere
Asistenta in training
Asistenta in participări la conferinţe, saloane, târguri, etc.
Documentare legislativa
Documentare si auto-instruire in temele si domeniile cerute si necesare
Documentarea si cercetare bibliografica
Gestiunea contactelor personale si profesionale ale managerului
Gestiunea resurselor din spaţiul de lucru
Informare eficientă manager cu privire la ariile specifice de interes stabilite
Intermedierea comuncatiilor electronice intre manager si colaboratori
Pastrarea unei agende de lucru la zi
Realizarea de rapoarte destinate uzului intern sau extern
Redactare documente
Redactarea si gestiunea contractelor
Lansare comenzi catre furnizori interni/externi
Sistematizarea informatiilor dintr-o plaja bibliografica
Contabilitate primara
Participă activ la brainstorming-urile echipei
Participa la stabilirea bugetelor si se incadreaza in limitele bugetelor aprobate
Administreaza eficient relatia cu furnizorii/ clientii.
Comunicare si relationare
Spirit de echipa
Orientare spre performanta
Inteligenta
Respectarea termenelor limita
Utilizare PC si Internet
Cunoasterea limbii engleze
Inclinat spre observatie si cercetare in domeniu
Gandire logica, analitica; memorie buna
Atentie la detalii
Capacitate de persuasiune
Cultura generala solida
să aibă urmatoarele însuşiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotărâre, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitivă, să aibă calităţi psihice necesare (spirit de observaţie, răbdare, viteză de reacţie etc), sincer, dispus la colaborare si gasirea de solutii
Abilităţi de negociere
Intocmire rapidă a documentelor (prelucrare cifre şi cuvinte)
Spirit organizatoric
Echilibru emoţional
Capacitate de a lucra cu oamenii
Rezistenţă la stres
Uşurinţă, claritate şi coerenţă în exprimare
Punctualitate
Corectitudine, atitudine principiala in relatiile cu oamenii;
să fie apt din punct de vedere medical
Transport asigurat
Lucru intr-o echipa dinamica
Salariu motivant, pe baza de performante
Training in perioada de proba