Asistent Manager

ZIGGO HOUSE

03-08-2015 | EXPIRA LA 02-09-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

1. Monitorizeaza (primeste, redirectioneaza, intocmeste, trimite, arhiveaza) intreaga corespondenta ( telefon, e- mail, cereri, oferte, adrese, scrisori, contracte, procese verbale, rezervari, comenzi).
2. Pune in aplicare orice atributie trasata de directorul general si informeaza asupra. stadiului indeplinirii acesteia in timp util prin orice mijloace de comunicare existente in firma.
3. Indeplineste toate atributiile care ii revin pentru mentinerea Corespondentei oficiale externe (din afara companiei) cu colaboratorii companiei prin corespondenta verbala/ scrisa.
4. Intocmeste corespondenta juridica, administrativa, protocolara, comerciala diplomatica.
5. Intocmeste necesarul de consumabile lunar pentru intreg colectivul.
6. Realizeaza receptie marfuri si situati vanzari.
7. Centralizeaza documentele contabile si procesele verbale.
8. Utilizeaza programul de gestiune ptr obtinerea rapoartelor si statisticilor referitoare la dinamica vanzarilor.
9. Monitorizeaza si tine legatura atat cu furnizorii cat si cu clientii.


CERINTE

- simt deosebit al prioritatilor astfel incat sa isi poata redistribui sarcinile ori de cate ori este nevoie, in functie de importanta fiecarei sarcini aflate in agenda sa
- abilitati puternice de comunicare
- capacitate de organizare
- operativitate in rezolvarea problemelor ce fac obiectul corespondentei
- dinamica, responsabila
- rapiditate in gandire si rezistenta la stres
Cunoasterea limbii engleze nivel mediu
Cunostinte contabilitate primara
Cunostinte Microsoft Office avansat


DESCRIEREA FIRMEI

Compania activeaza in domeniul comertului cu amanuntul in magazine specializate.