Asistent Manager

Reflex Fatade

10-12-2013 | EXPIRA LA 09-01-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Îndeplineşte activităţi zilnice de secretariat;
• Asigură suportul necesar la nivelul managementului;
• Comunică cu celelalte departamente din cadrul companiei, pentru oferirea unei asistenţe eficiente;
• Întocmeşte prezentări, statistici şi rapoarte conform solicitărilor;
• Redactează corespondenţa de afaceri;
• Gestionează, centralizează, îndosariază documentele prelucrate;
• Preia şi transmite apelurile telefonice/mesajele pentru directorul general;
• Distribuie către compartimentele vizate mesajele primite din partea partenerilor, clienţilor şi a celorlalţi angajaţi,
• Pregăteşte protocolul corespunzător;
• Păstrează confidenţialitatea tuturor informaţiilor şi activităţilor.


CERINTE

• Experiență pe un post similar;
• Studii superioare;
• Foarte bune cunostinţe de limba engleză, prezintă avantaj cunoaşterea limbii franceze;
• Cunostinţe bune de operare MS OFFICE;
• Foarte bune abilităţi de comunicare;
• Persoană dinamică;
• Atitudine proactivă, capacitate de planificare şi organizare.


BENEFICII OFERITE

binuri de masa


DESCRIEREA FIRMEI

Domeniu principal de activitate este cel al contructiilor, mai exact anveloparile exterioare si interioare ale cladirilor.
Scopul companiei ReFlex Fatade este de a se permanentiza ca una dintre cele mai importante companii axata pe conceptia, productia, instalarea si mentenanta in domeniul lucrarilor de pereti cortina, ferestre, usi si fatade, depunand toate eforturile pentru a-si echilibra actiunile, pentru a fi capabila sa furnizeze produse si servicii de calitate care sa satisfaca clientii si sa asigure un grad de profitabilitate optim si pe termen lung.