Asistent Manager

Business Channels Connect

07-12-2013 | EXPIRA LA 09-12-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Gestiunea Agendei zilnice;
- Organizare si actualizare Registre Intrari/Iesiri documente;
- Gestionare apeluri telefonice, mesaje, corespondenta, documente interne;
- Editare documente si realizare activitati de protocol;
- Clasarea, arhivarea, etc a documentelor in colaborare cu celelalte departamente;
- Furnizarea diverselor situatii la cerere;


CERINTE

Cerinte principale:
- Studii superioare atestate prin diploma de absolvire
- Cunostinte avansate PC: suita MS Office, Internet, Email, etc...
- Experienta anterioara in utilizarea echipamentelor specifice activitatii de secretariat (fax, copiator, scanner etc.)
- Calitati de comunicare in relatia cu personalul si clientii societatii;
- Atitudine pozitiva, constructiva, orientata spre rezultate;
- Abilitati de prioritizare a activitatilor si de gestionare a timpului;
- Capacitate de a lua decizii corecte si rapide;
- Atentie la detalii;


BENEFICII OFERITE

Remunerare competitiva;
- Atmosfera de lucru placuta si motivanta;
- Posibilitati reale de promovare in cadrul firmei;
- Echipa tanara, entuziasta.


DESCRIEREA FIRMEI

Consultanta HR, recrutare si executive search