Asistent manager

Green Building Technology

07-08-2013 | EXPIRA LA 09-08-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

1. Recepţionarea şi distribuirea mesajelor telefonice a faxurilor, a e-mailurilor corespondenţei şi menţinerea evidenţei acestora;
2. Organizarea şedinţe, evenimente şi pregătirea agendei împreună cu suportul de materiale pentru şedinţe, decizii şi alte informaţii scrise;
3. Redactarea corespondentei sau a altor documente, înregistrarea şi predarea lor la persoanele desemnate;
4. Mentinerea relatiilor cu clientii/furnizorii;
5. Contabilitate primara; intocmire, evidenta facturi
6. Asigurare protocol


CERINTE

Candidatul trebuie sa aiba studii superioare de preferinta financiar-contabile si experienta de minim 2 ani.
Acesta trebuie sa fie calm, sa aiba atitudine pozitiva, sa se adapteze usor conditiilor de stress.


DESCRIEREA FIRMEI

Societatea activeaza in domeniul constructiilor de cladiri rezidentiale si nerezidentiale, in Bucuresti