Asistent Manager

Nord Hire Development SRL

17-04-2013 | EXPIRA LA 19-04-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Redactare si arhivare corespondenta.
- Organizeaza agendele de lucru ale managerilor si programeaza intalniri.
- Transmite catre contabilitate informatiile privind incheierea/incetarea contractelor de munca a angajatilor.
- Tine evidenta parcului auto (rovignete, asigurari, ITP-uri etc.)
- Factureaza, emite chitante, intocmeste NIR-uri, intocmeste foi de parcurs.( contabilitate primara)
- Intocmeste dosare de leasing si de fonduri structurale.
- Tine evidenta salariatilor (alocare minute pe telefoanele mobile, calculeaza consumul de carburant)
- Mentine relatia cu furnizorii
- Intocmeste necesarul pentru papetarie si birotica.
- Mentine relatia cu partenerii externi.
- Traduce diverse documente.
- Realizeaza activitati administrative si de protocol.
- Verificare bonitate firme
- Intocmire contracte/anexe


CERINTE

- Abilitati excelente de comunicare verbala si in scris
- Cunoasterea limbii engleze - nivel avansat
- Cunoasterea limbii franceze, germana, italiana sau altei limbi straine constituie avantaj.
- Cunoasterea in detaliu a pachetului MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), Navigare Internet
- Punctualitate, promptitudine, seriozitate.
- Capacitate de a rezolva situatii neprevazute precum si abiliatatea de a lucra cu deadline.
- Tinuta ireprosabila si aspect fizic placut.
- Studii superioare absolvite cu diploma de licenta de preferat universitate de stat!!


BENEFICII OFERITE

- Telefon mobil
- Ore suplimentare platite


DESCRIEREA FIRMEI

Inchirieri utilaje de constructii.