Job expirat
- Furnizarea informatiilor privind disponibilitatea de produse in depozitul din Romania cat si in punctele de aprovizionare din Europa
- Mentinerea legaturii cu prestatorul de servicii logistice (depozit si transportator) in scopul urmaririi gestriunii corecte a documentelor de livrare
- Solutionarea rapida a eventualelor reclamatii ale clientilor privind documentele emise (avize, facturi, instiintari)
- Corespondenta interna si externa cu clientii companiei
- Atributii administrative : arhivare documente, gestiune facturi, gestiune documente de insotire a marfii.
Foarte bune cunostinte PC (Word/Excel/)
Cunostinte de limba engleza (nivel mediu)
Bune aptitudini de comunicare
Spirit analitic
Persoana responsabila si serioasa.
- salariu motivant
- tichete de masa
- asigurare medicala
- training de specialitate atat in tara cat si in strainatate
Legrand este unul dintre principalii jucatori mondiali din piata de echipamente electrice, fiind specializat in sisteme pentru instalatii electrice si retele informatice.