Asistent logistica si administratie de vanzari

SC LEGRAND ROMANIA

21-09-2008 | EXPIRA LA 27-09-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Furnizarea informatiilor privind disponibilitatea de produse in depozitul din Romania cat si in punctele de aprovizionare din Europa
- Mentinerea legaturii cu prestatorul de servicii logistice (depozit si transportator) in scopul urmaririi gestriunii corecte a documentelor de livrare
- Solutionarea rapida a eventualelor reclamatii ale clientilor privind documentele emise (avize, facturi, instiintari)
- Corespondenta interna si externa cu clientii companiei
- Atributii administrative : arhivare documente, gestiune facturi, gestiune documente de insotire a marfii.


CERINTE

Foarte bune cunostinte PC (Word/Excel/)
Cunostinte de limba engleza (nivel mediu)
Bune aptitudini de comunicare
Spirit analitic
Persoana responsabila si serioasa.


BENEFICII OFERITE

- salariu motivant
- tichete de masa
- asigurare medicala
- training de specialitate atat in tara cat si in strainatate


DESCRIEREA FIRMEI

Legrand este unul dintre principalii jucatori mondiali din piata de echipamente electrice, fiind specializat in sisteme pentru instalatii electrice si retele informatice.