ASISTENT DIRECTOR

PATRIA CREDIT

18-07-2014 | EXPIRA LA 17-08-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Desfasoara activitati de receptie/secretariat/asistenta a Directorului General

- Tine agenda intalnirilor cu clientii pentru Directorul General

- Redacteaza rapoarte/prezentari pentru Directorul General

- Asigura protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice

- Gestioneaza activitatea de registratura in condiţii de deplină siguranţă şi optimizare a fluxului de circulaţie a documentelor, cu completarea corespunzatoare a evidentelor zilnice de intrari / iesiri documente

- Asigura preluarea tuturor apelurilor telefonice si directionarea lor in mod prompt si corect catre destinatar

- Asigura primirea si livrarea corespondentei de serviciu, conform solicitarilor interne ale angajatilor societatii si procedurilor interne de lucru


CERINTE

- Studii superioare absolvite

- experienta de 1 an în activitate de secretariat sau logistic/administrativ

- limba engleza – minim nivel mediu


DESCRIEREA FIRMEI

Cea mai mare institutie nebancara de microfinantare din Romania, avand o experienta de peste 14 ani de acordare a creditelor pe piata locala.