Asistent Departament Office

EBC

10-01-2017 | EXPIRA LA 09-02-2017

Job suspendat de catre administratorul site-ului

RESPONSABILITATI

- Administrarea și gestionarea expedițiilor poștale;
- Gestionarea stocurilor de consumabile pentru filiale și sediu;
- Gestionarea ofertelor care vizează asigurarea consumabilelor și a produselor de birotică din sediul central și filiale;
- Diverse proiecte solicitate de către superior – ex: ofertă/ achiziții mobilier, servicii telefonie, etc.
- Gestionarea tuturor rezervărilor pentru deplasările în interes de serviciu pentru salariații companiei;
- Verificarea cantitativă și calitativă a conținutului facturilor de care este responsabil departamentul Office;
- Acordarea de suport și consultanță filialelor;
- Coordonarea evidentei gestiunii deșeurilor pentru toate filialele din țară;
- Întâmpinarea de telefoane, corespondenta, vizitatori;
- Întocmirea de rapoarte și documente diverse solicitate de către management.


CERINTE

- Studii superioare;
- Cunoștințe de limbă germană, nivel mediu – avansat – Obligatoriu!
- Capacitate de planificare și organizare;
- Persoană comunicativă, adaptabilă și atentă la detalii.


BENEFICII OFERITE

- Salariu motivant;
- Mediu de lucru plăcut.


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem compania de resurse umane care identifică, integrează și administrează eficient personalul de care au nevoie clienții români și internaționali.

La noi vei găsi nu doar oportunități de muncă, ci și susținerea morală de care poate mai ai nevoie pentru a prinde curaj. Vom fi lângă tine în timpul interviului cu angajatorul și vom păstra o comunicare transparentă pe toată durata procesului de recrutare.

Nu uita:
Jobul ideal este locul de întâlnire al candidaților și companiilor care se potrivesc, iar noi știm să creăm astfel de locuri de întâlnire.