Asistent Categoria Auto

eMAG.ro

07-07-2014 | EXPIRA LA 06-08-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Ofera suport managerului categoriei auto;
Prelucreaza baze de date pentru configuratoare auto in Excel;
Desfasoara activitati specifice de call center: preluare apeluri, organizare apeluri;
Solutioneaza problemele administrative;


CERINTE

Studii superioare (absolvent sau in curs);
Abilitati de comunicare;
Cunostinte avansate despre domeniul auto;
Cunostinte de limba engleza;
Cunostinte medii de Excel;
Atitudine proactiva, orientare spre rezolvarea problemelor, viteza de reactie, capacitate de a relationa cu usurinta;
Experienta cu clientii intr-un service auto sau la un distribuitor de piese aut


BENEFICII OFERITE

Salarii si bonusuri atractive;
Mediu de lucru placut;
Oportunitati de dezvoltare in cariera si certificari;


DESCRIEREA FIRMEI

Lansat în 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre creatorii pietei de comert electronic din România. Adaptarea permanenta a serviciilor la realitatile pietei sii orientarea catre client au propulsat si au mentinut eMAG în pozitia de lider constant al pietei.

eMAG are un portofoliu în care se regasesc atât produse si solutii IT si de comunicatii, cât si echipamente electronice si electrocasnice, oferta sa extinzându-se permanent. Compania opereaza magazinul www.emag.ro precum si sapte showroom-uri deschise în Bucuresti, Iasi, Ploiesti, Cluj, Timisoara, Constanta si Craiova.

In cei 9 ani de activitate, echipa eMAG a crescut in ritm alert, ajungand in prezent la un numar de aproximativ 300 de angajati. eMAG sustine in continuare dezvoltarea fortei de munca din Romania, oferind locuri de munca de inalta specializare, intr-o piata in plina evolutie.