Job expirat
Agentia de recrutare GLOBAL HR cauta Asistent Administrativ pentru o societate din Luxemburg cu domeniu de activitate in instalatii de energie regenerabila, acesta isi va desfasura activitatea la domiciliu si va avea ca atributii:
• Asigurarea de suport in planificarea si coordonarea activitatilor companiei;
• Rezolvarea in timp util a problemelor administrative, gasirea de solutii optime;
• Facturare, receptie documente, scanare – utilizare aplicatie de gestiune;
• Pregatirea si arhivare diverselor documente ;
• Elaborarea si redactarea rapoartelor cerute de manager;
• Urmarirea platilor facute online;
• Postarea pe site-uri si gestionarea informatiei intr-o maniera eficienta;
• Postarea promotiilor si a buletinelor informative cu ultimele noutati ale societatii.
• Disponibilitate in realizarea si coordonarea diferitor activitati administrative ale firmei;
• Disponibilitate de a lucra la domiciliu si de a avea o buna conexiune la internet si laptop/calculator;
• Cunostinte de limba franceza la un nivel avansat;
• Cunostinte de utilizare a paginilor web pentru a publica diverse anunturi constituie un avantaj;
• Abilitate de lucru independent si in echipa;
• Capacitate de prioritizare si organizare a diferitor activitati;
• Persoana organizata, serioasa, proactiva si cu initiativa.
• Pachet salarial atractiv;
• Program flexibil;
• Posibilitatea unui contract pe perioada de lunga durata.
Global HR este agentia de recrutare din Romania care ofera servicii de recrutare si consultanta atat in tara, cat si in strainatate.