ASISTENT ACHIZITII - MATERIE PRIMA

Caroli Prod 2000 SRL

22-03-2012 | EXPIRA LA 21-04-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Mentine contactul permanent cu furnizorii de materie prima in vederea dezvoltarii unei relatii de bussiness eficiente
Verifica si se asigura ca necesarele de aprovizionat sunt aprobate conform limitelor stabilite.
Emite comenzile de aprovizionare conform necesarelor de aprovizionare.
Se asigura ca plasarea comenzilor se face numai la furnizori din Lista furnizorilor agreati.
Pregateste comenzile de aprovizionare, verificand in prealabil corectitudinea preturilor si existenta semnaturilor necesare conform limitelor de competenta stabilite.
Se informeaza permanent si intocmeste/ furnizeaza informatii in vederea realizarii de rapoarte periodice cu privire la situatia livrarilor, NCR-urilor, preturilor de achizitie.
Verifica daca exista toate documentele, specificatiile necesare procesarii comenzii de catre furnizor.
Verifica, urmareste si actualizeaza in sistem comenzile plasate la furnizori.
Verifica cu furnizorii de materie prima respectarea datelor de incarcare, primirea documentelor si conformitatea acestora.
Verifica conformitatea fiecarei livrari de la furnizori din punct de vedere al cantitatii, calitatii (pe baza reclamatiilor/NCR-urilor, daca exista) si al pretului stabilit si aduce la cunostinta sefului direct neconformitatile care apar, in vederea reglementarii lor.
Pastreaza permanent legatura cu furnizorul pentru a clarifica in cel mai scurt timp diferentele aparute.
Intocmeste toate borderourile de plata pentru facturile venite de la furnizorii cu care lucreaza.
Analizeaza statusul comenzilor emise, urmareste derularea in bune conditii a comenzilor/ contractelor si intervine pentru accelerarea livrarilor atunci cand este cazul.
Cerceteaza piata pentru identificarea firmelor furnizoare de servicii de transport, cere cotatii de pret, negociaza si selecteaza varianta optima. Solicita de la coordonatorul sau aprobarea angajarii transportatorului pentru prestarea serviciului – transportul marfurilor pana la fabrica, conform cerintelor.
Participa la procesul de evaluare a furnizorilor
Actualizeaza fisierul legat de livrari si informeaza in timp util asupra modificarilor intervenite, toate departamentele implicate.
Raspunde de indosarierea, pastrarea si arhivarea documentelor specifice departamentului.
Intocmeste rapoarte de achizitii la solicitarea superiorilor ierarhici.


CERINTE

Studii superioare finalizate, preferabil in domeniul economic
Minim 2 ani experienta intr-o pozitie cu responsabilitati similare
Limba engleza – nivel avansat
Cunostinte bune PC: MS Office, soft ERP
Capacitate foarte buna de organizare si planificare a activitatii
Abilitati foarte bune de comunicare si relationare la orice nivel
Abilitati bune de negociere
Orientare catre rezultat si identificarea de solutii
Rezistenta la stres
Confidentialitate absoluta in legatura cu informatiile la care are acces


DESCRIEREA FIRMEI

Through quality, friends for life!
Caroli is one of the leaders in the field of production and distribution of meat-by-products and specialties on the Romanian market. It is a limited liability company, having its headquarters in Bucharest and 100% foreign social capital.
Our customer depends on quality of our products; our commitment to the highest standards in the foundation of our customer trust in Caroli Foods. Through taste, freshness and high quality of our products we gain more customers loyalty and trust leading us to became the preferred and biggest supplier of processed meat in SE Europe.