Asistent achizitii

ABC Human Capital

24-05-2017 | EXPIRA LA 23-06-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Urmareste intregul proces al comenzilor, de la achizitie pana la livrarea in depozit;
• Relationeaza cu furnizorii externi privind livrarea comenzilor si gestioneaza zilnic atributiile operationale in relatia cu acestia;
• Se asigura de verificarea documentelor necesare achizitiilor: documente de transport, date logistice, fise de furnizor;
• Urmareste corectitudinea si actualizeaza datele in sistemul si cataloagele companiei (informatii privind comenzile, articole, preturi, date de livrare, etc);
• Relationeaza constant cu departamentul Logistic si informeaza asupra schimbarilor;
• Raspunde la toate solicitarile venite atat din interiorul companiei cat si din exteriorul acesteia (furnizori), legate de activitatea comerciala;
• Furnizeaza rapoarte specifice solicitate constant de Marketing Manager si General Manager;
• Negociaza, incheie si asigura executarea contractelor si acordurilor comerciale la limita atributiunilor care ii sunt atribuite.


CERINTE

• Experienta profesionala de minim 1 an, de preferat intr-o functie similara;
• Studii superioare, de preferat in domeniul economic;
• Cunostinte limba engleza -nivel avansat;
• Cunostinte operare PC, MS Office (Excel, Word) – nivel mediu.
• Excelente abilitati de organizare si comunicare;
• Orientare catre rezultat, atitudine proactiva, flexibilitate;
• Prioritizare a activitatilor;
• Responsabilitate si corectitudine;
• Sociabilitate;
• Capacitatea de solutionare a problemelor in conditii de stres;
• Dorinta de a invata si a se dezvolta profesional.


BENEFICII OFERITE

- Pachetul salarial oferit negociabil + alte beneficii in functie de experienta + asigurare medicala Allianz Tiriac la peste 100 de clinici private din Romania + laptop + telefon. Programul de lucru este 09.00-17.30, pauza de masa 30 minute.
Locatie - Zona Herastrau


DESCRIEREA FIRMEI

ABC Human Capital – Agentie de recrutare & Executive Search, dezvolta din anul 2005 proiecte de headhunting si recrutare pentru mai mult de 250 de companii prezente pe piata din Romania. Majoritatea proiectelor derulate de agentia noastra se adreseaza pozitiilor de middle si top management, insa compania are experienta si in recrutarea de personal pentru posturi entry level.
Gama serviciilor noastre este alcatuita astfel incat sa raspunda nevoilor companiilor client ― de la selectia si recrutarea personalului, pana la evaluarea profesionala a candidatilor sau a personalului angajat, precum si implementarea de programe de sustinere a persoanelor vizate readaptarii la noile exigente ale pietei fortei de munca.

Portofoliul nostru de clienti: http://www.recrutaresiselectie.ro/portofoliu/
Ce oportunitati de cariera oferim:
http://www.recrutaresiselectie.ro/joburi/
Contact:
http://www.recrutaresiselectie.ro/contact/