ASISTENT(A) MANAGER LIMBA GERMANA

AMO Parteners

21-09-2010 | EXPIRA LA 27-09-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

- preluarea si redirectionarea telefoanelor, faxurilor, e-mailurilor;
- activitati de protocol;
- realizarea rezervarilor pentru deplasari : avion, cazare;
- pregatirea mapei managerului;
- realizarea minutelor in urma sedintelor;
- utilizarea aparaturii din birou : calculator, multifunctionala ( copier, scanare, si fax );
- tinerea evidentei necesarului din birou si efectuarea comenzilor pentru acestea;
- diferite actiuni de tehnoredactare


CERINTE

- cunostinte avansate de limba germana si limba engleza;
- persoana organizata, atenta la detalii, multitasking;
- adaptabilitate si intelegere rapida (domeniul este tehnic), seriozitate si onestitate, responsabilitate maxima, rapiditate in gandire si actiune, acceptarea programului prelungit de lucru, rezistenta reala la stres.


DESCRIEREA FIRMEI

HR Company providing selection&recruitment, executive search and head-hunting