Asisstant - general manager

APT RESOURCES & SERVICES

06-03-2010 | EXPIRA LA 12-03-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

-intocmirea agendei zilnice de lucru a directorului si urmarirea modificarilor;
-stabilirea ordinii de prioritati in intocmirea lucrarilor zilnice si in informarea directorului;
-gestionarea corespondentei interne si externe;
-redactarea si expedierea corespondentei (fax-uri, memo-uri, e-mail-uri, note interne)
-primirea si gestionarea apelurilor telefonice zilnice;
-pastrarea evidentei pentru deplasarile in tara si strainatate;
-efectuarea rezervarilor pentru bilete de avion, hoteluri, restaurante;
-participarea la sedinte interne si externe;
-elaborarea minutelor in urma intalnirilor;
-organizarea activitatilor de protocol;
-centralizarea necesarului de papetarie, mobilier, echipamente si distribuirea acestora catre solicitanti;
-intocmirea de diverse situatii, rapoarte, statistici;
-clasarea documentelor si tinerea evidentei stricte a acestora
-intocmirea si traducerea de materiale diverse;


CERINTE

Cerinte
-studii superioare;
-experienta pe o pozitie similara de minim 2 ani;
-cunostinte limba engleza - nivel avansat (scris, vorbit, citit);
-abilitati de comunicare;
-foarte bune abilitati de exprimare in scris si verbal;
-abilitati de negociere;
-rezistenta la stres si situatii frustrante;
-flexibilitate;
-dorinta de dezvoltare profesionala;
-atentie la detalii si abilitati de organizare;


DESCRIEREA FIRMEI

Compania noastra imbina experienta, expertiza, managementul activ si cultura creativa. Asiguram clientilor nostri know-how-ul si cunoasterea pietei din Romania pentru a ajuta dezvoltarea unui proiect de succes. Forta companiei APT Resources & Services consta in insasi echipa si in devotamentul ei pentru a oferi de fiecare data cele mai bune performante. Domeniile noastre de specialitate se incadreaza in servicii profesionale de resurse umane, incluzand recrutare & selectie de personal si consiliere in cariera.