Arhitect / Specialist de Proiect - Departament Patrimoniu& Managementul spatiilor

ROMTELECOM

18-12-2012 | EXPIRA LA 17-01-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Participa la analiza si verificarea documentelor de arhitectura furnizate de managerii de proiect si inginerii din regiuni, in concordanta cu strategia de proprietati imobiliare a companiei.
• Identifica oportunitatea de proiecte noi de eficientizare, reabilitarea/dezvoltarea cladirilor.
• Punct unic de contact alocari spatii non-tehnice - rezolva solicitarile de alocare de spatii clientilor interni si externi si promoveaza solutii de optimizare a ocuparii spatiilor, impreuna cu punctul unic de contact colocari si inchiriere spatii tehnice.
• Propune si analizeaza solutiile de relocare si organizare a spatiilor si conlucreaza cu structuri din Directie si din Companie in stabilirea acestora.
• Verifica, completeaza si redacteaza planuri ale cladirilor (in format DWG) ,avand la baza diferite surse de informatii ( fisiere DWG anterioare, schite/planuri in format hartie, etc).
• Intocmeste analize de utilizare si eficentizare a spatiilor, propune masuri de optimizare a costurilor si alte resurse implicate in aria sa de responsabilitate.
• Intocmeste solutii de amenjare (compartimentari, mobilare, utilizare,etc) conforme cu solicitarile primite, legislatia in vigoare si standardele interne si externe in domeniu, utilizand soft-uri specifice – Autocad.
• Coordoneaza mutarea efectiva a solicitantilor in spatii din gestiunea Centrului Societatii.
• Actualizeaza periodic si la fiecare modificare importanta informatiile privind configuratia si utilizarea spatiilor - planuri si alte documente concludente.
• Elaboreaza documentele de standardizare a modernizarii cladirilor Romtelecom (tipuri de lucrari si materiale) pe trei tipuri de cladiri, in functie de gradul de importanta, zona geografica si atractivitate comerciala.
• Elaboreaza documentele pentru achizitia lucrarilor/ echipamentelor/ serviciilor - PR, antemasuratori, specificatii tehnice, teme de proiectare si asigura consiliere in procesul de selectie al furnizorilor prin analiza tehnica a ofertelor.
• Verifica si certifica proiectele tehnice de executie, pentru toate fazele de proiectare PAC, PT + DDE. Verifica corespondenta dintre prevederile proiectului si autorizatiile primite.
• Studiaza toate componentele proiectului: caiete de sarcini, memo-uri, antemasuratori, planse, etc. si certifica corectitudinea si completitudinea documentelor furnizate in raport cu Contractul de executie semnat si tema de proiectare inaintata.
• Asigura servicii de proiectare de arhitectura, pentru toate fazele de proiect: SF, PT+DDE, inclusiv relevee cladiri, pentru proiecte care nu necesita Autorizatie de construire.
• Ofera solutii tehnice pentru depasirea situatiilor critice generate de neconcordantele dintre planul de proiect si situatia din teren.
• Asigura verificarea, analiza si aprobarea, din punct de vedere al constructiilor, a solicitarilor de interventie asupra proprietatilor (cladiri/ terenuri) inaintate de terti pentru contractele/proiectele comerciale in relatia locator - locatar si locator - colocator.
• Analizeaza proiectele tehnice de executie, autorizatiile transmise de chiriasi / colocatori transmise catre comercial, acordul/ dezacordul pentru autorizarea executiei lucrarilor.
• Ofera expertiza tehnica in domeniul constructiilor pentru proiectele/contractele comerciale in relatia locator - locatar si locator - colocator.

Numai candidatii selectati vor fi contactati.


CERINTE

Postul este pe perioada determinata.



• Studii superioare de specialitate (Arhitectura, Constructii, Politehnica).
• 3 ani experienta in proiectare (locuinte, functiuni comerciale, industriale, publice), proiectare de urbanism (PUZ/ PUD), urmarire de santier (de preferat in toate fazele de executie) experienta in optimizare spatii.
• Cunostinte avansate a legislatiei specifice in vigoare, cu normativele de proiectare si detalii tehnice.
• Reprezinta un plus experienta in managementul proiectelor.
• Capacitatea de a realiza obiectivele asumate, si aflate in aria de responsabilitate.
• Capacitatea de a lucra in conditii de sarcini multiple ce necesita prioritizare.
• Orientare catre client, orientare catre rezultate, abilitatea de a lucra in echipa.
• Persoana activa, foarte organizata si structurata cu spirit de initiativa, capabila sa coordoneze si sa gestioneze mai multe lucrari in acelasi timp.
• Capacitatea de a face fata unui mediu de lucru dinamic, in continua schimbare.
• Excelente abilitati de comunicare verbala si in scris.
• Abilitati operare PC: Ms Office (Word, Excel, Ms Power Point) Internet, obligatoriu ACAD (soft similar), obligatoriu MS Project (soft similar).
• Cunostinte de limbi straine: obligatoriu engleza – mediu.
• Permis de conducere categoria B.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...