Arhitect Solutii ICT_International Project

Telekom Romania Communications S.A.

29-03-2016 | EXPIRA LA 28-04-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Rolul se afla in cadrul Departamentului Dezvoltare ICT / Directia Executiva Tehnologie si Informatie Romania

SCOP: Elaboreaza designul solutiilor OSS in conformitate cu recomandarile echipelor Solutii E2E si de arhitectura. Impreuna cu echipa de Arhitectura IT, elaboreaza strategia de dezvoltare OSS; Raspunde de dezvoltarea si intretinerea sistemelor informatice din aria OSS Service Fulfilment (Provizionare, Service Inventory, Resource Inventory) si Readiness in vederea asigurarii unei utilizari optime a aplicatiilor si a datelor si a sprijinirii proceselor de business.


RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
• Analizează, proiectează, dezvoltă şi implementează soluţii şi aplicaţii eficiente în scopul de a raspunde cat mai bine cerinţelor de business;
• Elaboreaza documentele de HLD (High Level Design Document) impreuna cu echipa E2E daca e cazul sau independent si LLD (Low Level Design Document) pe baza carora se vor dezvolta solutiile pentru Change Request-urile de business si al proiectelor;
• Impreuna cu echipa de Arhitectura IT, elaboreaza strategia de dezvoltare OSS;
• Elaboreaza unit teste si manualele de utilizatori finali pentru aplicatiile dezvoltate;
• Dezvolta noi interfete intre sistemele IT OSS si sistemele de management al retelei de telecomunicatii in vederea alinierii OSS – retea;
• Dezvolta interfete intre sistemele IT OSS si sistemele COM (Commercial Order Management)/ SOM (Service Order Management) bazate pe servicii web;
• Dezvolta programe si scripturi (shell, perl, etc) pentru customizarea aplicatiilor de retea in vederea utilizarii optime;
• Asigura suportul specializat (2’nd level) pentru etitatile de suport OSS;
• Colaboreaza cu Demand Managementul si Business Parteners in vederea analizarii si clarificarii cerintelor de business si elaborarea HLD;
• Colaboreaza cu echipa de testare in vederea realizarii strategiei de testare si a UAT-ului pentru solutiile livrate ;
• Cunoaste si studiaza modelul de date al companiei si semnificatia datelor, astfel incat sa poata oferi solutii care sa raspunda solicitarilor din business;
• Respectă procedurile ITG (Information Technology Governance) în vigoare;
• Contribuie la integrarea soluțiilor livrate în sistemele operaționale existente pentru a asigura compatibilitatea acestora cu aplicațiile existente, operarea optimă și utilizarea lor eficientă și operativă;
• Efectuează activităţi de întreținere şi suport a sistemelor/ aplicaţiilor pentru asigurarea funcţionării cu respectarea indicatorilor KPI agreaţi în SLA;
• Monitorizează eficiența funcționării sistemelor/ aplicațiilor din zona de responsabilitate pentru a identifica proactiv potențialele probleme și a oferi soluții adecvate în vederea îmbunătățirii timpului de răspuns și disponibilității acestora;
• Analizează şi soluţionează operativ bug-uri, incidente şi probleme urmărind încadrarea în termenele stabilite prin SLA;
• Solicită la furnizori suport tehnic când este necesar şi le acordă suport în derularea activităţilor de soluţionare;


CERINTE

Studii:
• Studii superioare, preferabil în domeniul IT;
• Cursuri de specialitate în domeniul IT (în cazul în care are studii superioare în alt domeniu în afara de IT).
Experienţa în muncă:
• Minim 5 ani de experienţă în implementarea, dezvoltarea, configurarea şi întreţinerea sistemelor informatice;
• Orice alte certificari in domeniul programarii si networking constituie un avantaj;
• Experienţa în telecomunicații reprezintă un avantaj.
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
• Experienta in utilizarea platformelor UNIX / Linux (HP-UX or Sun Solaris, Linux - command line syntax, text editor, etc.).
• Bune cunostinte legate de designul, developmentul si implementarea sistemelor enterprise precum si lucrul in echipe de proiect.
• Abilitati in dezvoltarea aplicatiilor Web.(PHP, Javascript, CSS, HTML); knowledge in Ajax programming (JQuery library); Java technologies (servlets, JSP, Web Services).
• Experienta de programare/scripting in Shell Scripting, Regular Expressions, Web APIs, Java (J2SE/J2EE), MS .NET.
• Experienta cu bazele de date (Relational and Object-Oriented): Database Design, Oracle (SQL, PL/SQL, SQL*Plus)
• Experienta in utilizarea tehnologiilor bazate pe XML/SOAP Web Services
• Cunostiinte de networking: understanding of relevant protocols for SNMP network management, TCP/IP, UDP, WEBM, QoS, MPLS.
• Experienta in utilizarea toolurilor de control al versiunii (SVN).
• Intelegerea framework-urilor si proceselor eTOM si ITIL
• Bune cunostinte de utilizare PC (MS Office - Word, Excel, PowerPoint, Visio; Microsoft Projects, Internet, Outlook).
• Limba engleză fluent;
• Bune abilităţi de comunicare;
• Orientare catre client si rezultat;
• Capacitate de colaborare şi lucru în echipă;
• Bune abilitati de planificare si organizare;
• Bune abilitati de analiza si sinteza;
• Capacitate de respectare a angajamentelor asumate;


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.