ARHITECT CONSILIER SHOWROOM MOBILIER

Confidential

13-05-2016 | EXPIRA LA 13-05-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Companie nationala producatoare si importatoare de mobilier pentru casa si birou cauta arhitect designer mobilier.

Responsabilitati si sarcini:
- consiliaza si prezinta produsele comercializate de firma in scopul identificarii necesitatilor acestora privind amenajarea cu mobilier;
- deseneaza, proiecteaza, redacteaza pe calculator in format 2d/3d proiectele de mobilier pe baza discutiilor cu clientii;
- intocmeste relevee (antemasuratori/masuratori, poze si stabilirea finisajelor la locatie );
- identifica si propune accesoriile pentru mobilier (sisteme, electrocasnice, sanitare);
- finalizeaza proiectele in baza masuratorilor si necesitatilor clientilor cu definirea detaliilor;
- prezentarea proiectului in varianta dinaintea executiei;
- intocmeste randari cu produsele, materialele si finisajele alese;
- pregateste, concepe si realizeaza documentatii de proiectare a mobilierului pentru productie, inclusiv prototipuri, cu detalii de executie;
- relationeaza cu departamentul de productie privind proiectul, executia si finalizarea lui;
-relationeaza cu departamentul de vanzari privind ofertarea, vanzarea si finalizarea proiectului;
-urmareste executia lucrarii;
-participa cu design special la amenajarea showroomului;
-asigura confidentialitatea informatiilor, proiectelor si documentelor legate de firma si clienti;


CERINTE

Pregatire si experienta:
- studii superioare de specialitate in arhitectura si design interior (de preferat in proiectarea mobilier);
- cunosterea avansata a programului AUTOCAD si/sau ARCHICAD;
- cunoasterea programului 3dStudio MAX (pentru randari);
- cunostinte de baza: program Photoshop (pentru editare foto);
- cunostinte de baza: program Corel;
- Microsoft OFFICE (word, excel);
- experienta in proiectare mobilier (detalii tehnice) de cel putin 1 an;
- cunostinte de vanzare - prezinta avantaj

Abilitati:
-limba engleza avansat sau/si italiana;
-capacitatea de comunicare, organizare si lucru in echipa;
-abilitati de relationare si flexibilitate in abordarea problemelor;
-planificarea eficienta a timpului de lucru;
-inventivitate, creativitate, simt spatial, precizie, capacitate de adaptare usoara la cunostinte noi;


BENEFICII OFERITE

Oferta:
-salariu atractiv;
-telefon serviciu;
-birou individual;
-conditii moderne de lucru.