Job expirat
RESPONSABILITATI / BENEFICII:
• Negociere cu clientii
• Prospectarea pietei
• Urmarirea trendului pietei
• Colectare de informatii legate de piata
• Intocmirea de rapoarte
• Mentinerea relatiei cu clientii (vizite, participare la targuri etc.)
• Promovarea produselor noi ale companiei, ofertelor speciale etc.
• Program de lucru flexibil
CANDIDATUL IDEAL:
• Studii superioare
• Experienta in varzari
• Capacitate de organizare si planificare
• Persoana dinamica
• Disponibilitate pentru deplasari in tara si strainatate
• Pregatit pentru lucrul sub presiune si rezistenta la stres
• Cunostinte de operare in MS Office (Word si Excel)
• Aptitudini de comunicare verbala si scrisa –limba engleza
• Bune abilitati de comunicare si interrelationare
salariu fix + bonusuri
DESCRIEREA COMPANIEI:
Solutiile oferite sunt complete (gama completa de produse si aparate automate de cafea), globale (produse, aparate, accesorii, sevice, produse de intretinere, etc.) si integrate (produse si aparate).
Solutiile noastre se adapteaza nevoilor fiecarui client, fie pentru consumul zilnic la birouri, fie pentru consumul punctual - cu ocazia unor evenimente de tip seminarii, conferinte, prezetari, spectacole, etc. (prin instalarea unui punct de serviciu mobil).
De asemenea, propunem si solutii pentru consumul privat, de acasa (aparate automate de cafea, fie cu boabe – macinare instantanee - fie capsule).