Manager Proiect - specialist documente de management

Vivid Education & Management SRL

30-01-2018 | EXPIRA LA 01-03-2018

Job expirat

RESPONSABILITATI

Ce vei face împreună cu noi?
• Vei elabora documente de management necesare unităţilor de învăţământ preuniversitar, unităţilor muzeale şi a celorlalte tipologii de clienţi ai companiei (proiecte de management, proceduri, regulamente interne etc.);
• Vei propune şi implementa, împreună cu coordonatorul tău, soluţii de îmbunăţăţire, dezvoltare şi eficientizare a activităţilor/documentelor interne ale clienţilor;
• Vei fi mereu la curent cu modificările legislative din domeniul de activitate al clienţilor tăi;
• Vei scrie articole de specialitate pe teme din domeniul legislativ, al administraţiei publice, educaţie, cultură şi alte teme de interes pentru tine;
• Te vei implica în organizarea, promovarea şi desfăşurarea cursurilor de formare profesională oferite reprezentanţilor instituţiilor publice din toată ţara. Dacă îţi vei dori, vei avea şi posibilitatea de a te dezvolta profesional ca formator/trainer în domeniul pe care te vei specializa;
• Vei avea ocazia să cunoşti şi să lucrezi împreună cu oameni minunaţi din şcoli, grădiniţe, licee, muzee, teatre etc. Ne mândrim cu cei mai faini clienţi din lume :)


CERINTE

Eşti persoana pe care o căutăm, dacă:
- analizezi eficient problemele, identifici instrumente sau resurse pentru rezolvarea lor;
- stabileşti priorități și planifici sarcinile pe care le desfășori, eşti preocupat/ă de îmbunătățirea constantă a performanței proprii;
- rezultatul muncii prezintă în mod constant acuratețe;
- îţi prioretizezi munca și te asiguri de finalizarea la timp a sarcinilor de serviciu;
- ai capacitate de înțelegere și reacție rapidă;
- ai capacitate mare de analiză și sinteză;
- ai spirit de inițiativă;
- încurajezi activ o atitudine colaborativă și de cooperare;
- te adaptează ușor, ai o abordare pozitivă, contribui și dezvolţi alternative.

Experiență relevantă:
- Cunoştinţe privind legislaţia aplicabilă în domeniu controlului intern managerial, administraţiei publice şi/sau mediul educaţional preuniversitar reprezintă un avantaj;
- Experienţă solidă în utilizarea pachetului MSOffice.


BENEFICII OFERITE

Ce îţi oferim?
- Salariu fix şi bonusuri de performanţă lunare;
- Telefon de serviciu;
- Laptop;
- Program flexibil şi posibilitatea de a lucra de acasă;
- Maşină de serviciu pentru deplasări la clienţi în Bucureşti sau în ţară (dacă ai carnet şi îţi place să conduci);
- Abonament la sala de fitness sau orice altă activitate sportivă pe care o preferi;
- Participări la cursuri şi seminarii de dezvoltare profesională şi personală;
- Un mediu de lucru plăcut în cadrul unuia dintre cele mai faine hub-uri din Bucureşti.