Job nepublicat
În cadrul agenției, misiunea dvs este aceea de a dezvolta activitatea de intermediere în transport, ceea ce prespune rezolvarea, în numele și pentru clienții companiei, a tuturor problemelor legate de încărcările complete și parțiale, în domeniul transportului rutier de marfă.
Căutăm o persoană autonomă, pregatită să facă față provocărilor și să gestioneze un portofoliu de clienți ai companiei.
Responsabilitați:
Gestionarea și dezvoltarea portofoliului de clienți
Optimizare marjelor de vânzare
Prospectarea piețelor
Managementul litigiilor
Cunoștințe si abilități:
- versatilitate si flexibilitate;
- capacitatea de a desfasura activitati diverse si de a trece de la o sarcina la alta, in scurt timp, in functie de urgente;
- capacitate ridicata de gestionare a stresului si neprevazutului;
- spirit comercial si orientare catre client;
- bun comunicator si mediator in situatii conflictuale
Cunoasterea cel puțin a unei dintre limbile engleză, franceză sau germană este obligatorie.
Se oferă:
Mediu de lucru tânăr si dinamic
Sediu situat central (zona Cotroceni), ușor accesibil cu mijloacele de transport în comun sau cu autoturismul propriu
Pachet salarial atractiv
Tramex a fost infiintata in anul 1997, in scopul de a aduce solutii eficiente si fiabile de transport intre Franta si tarile Europei de est, dupa deschiderea in 1990 a frontierelor catre aceste destinatii.
Astazi, Tramex transporta marfuri in peste 30 de tari, concentrandu-se pe relatiile Franta /Germania catre tarile Europei de Est si Africii de Nord . Echipa noastra este poliglota, fiind capabila sa poarte discutii fluente si coerente in limbile engleza, franceza si spaniola, propunand clientilor, solutii concrete de transport.