Angajam Asistent social

ASOCIATIA CARITAS BUCURESTI

03-03-2015 | EXPIRA LA 02-04-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Elaborarea si implementarea personalizată a PIS/PIP; a fişelor psiho-pedagogice pentru fiecare copil/ tanar impreuna cu restul echipei;
- Asigura implementarea tuturor interventiilor care vizeaza munca de asistenta sociala din cadrul proiectului (anchete sociale, obtinere acte personale, organizare activitati si intalniri legate de integrarea sociala si profesionala a copiilor/ tinerilor, stabileste o buna relatie cu comunitatea, scoala si serviciile medicale si sociale publice sau private);
-Întocmirea la termen a documentelor necesare conform cerinţelor din Standardele minime de calitate, dosarele copiilor, fişele de evaluare pentru instituirea masurilor de protectie, reevaluare, revocare, etc;
- Organizarea si analiza evaluarii periodice a copiilor/ tinerilor in vederea cresterii gradului de integrare sociala a tinerilor;
- Completeaza si păstreaza planurile, lucrările şi fişele de evaluare ale copiilor/tinerilor în dosare personalizate;
- Face toate demersurile necesare pentru clarificarea situatiei sociale, juridice si educationale a copiilor/tinerilor din cadrul centrului;
- Păstreaza confidenţialitatea rezultatelor obţinute şi a informaţiilor cu privire la copiii din centru;

Cei interesati sunt invitati sa trimita un curriculum vitae (CV-ul) si o scrisoare de intentie la adresa de email corina.rosu@caritasbucuresti.org sau fax: 021.233.21.34 pana la data de 15 martie 2015.Numai candidatii eligibili vor fi invitati la un interviu.


CERINTE

1. Absolvent de studii universitare de asistenta sociala;
2. Experienta de minim 2 ani in munca directa de asistenta sociala;
3. Bune abilitati de utilizare a computerului (Word, Excel internet);
4. Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu tinerii si personalul atat din cadrul organizatiei, cat si ai altor organizatii sau autoritati publice;
5. Creativitate, initiativa si spirit de colaborare;
6. Capacitate de reprezentare a organizatiei in raport cu tertii (scoala, DGASPC, angajatori,etc)
7. Interes de a lucra cu copiii/ tinerii si aptitudinile necesare pentru munca cu acestia;
8. Perseverenta, capacitatea de a convinge fara a constrange, diplomatie;
9. Excelenta capacitate de organizare;
10.Excelente cunostinte ale legislatiei in vigoare din domeniul protectiei sociale, in special
a copilului;
11.Cunoasterea lb.engleza si permis de conducere de tip B, reprezinta un avantaj;


BENEFICII OFERITE

-


DESCRIEREA FIRMEI

Asociatia Caritas Bucuresti asista anual peste 12.000 de persoane- cifra care poate sa varieze in functie de partenerii implicati si de specificul fenomenului social abordat, acoperind aproximativ 30% din suprafata Romaniei, pe teritoriul a 17 judete din sudul si sud-estul tarii si Bucuresti. Toate actiunile caritabile intreprinse de Caritas Bucuresti au in comun respectul si increderea in potentialul fiintei umane, punand accentul pe evitarea dependentei si redarea demnitatii.
In prezent, activitatea Caritas Bucuresti este concentrata pe cateva domenii majore (psihosocial, medical, educational) in cadrul carora se deruleaza programe de asistenta sociala complexa: ajutoare sociale directe (Cantina, Spalatoria si Farmacia Sociala), programe cu si pentru copii (Casa “Sf. Ioan” pentru copii abandonati, Programe Educationale de Prevenire a Traficului de Persoane, Sprijin pentru Prevenirea Abandonului Scolar si Familial), programe pentru ingrijirea varstnicilor, programe medicale (Ingrijire la Domiciliu), programe pentru persoane cu dizabilitati (Centrul de Zi pentru Copii cu Dizabilitati), sprijin in caz de calamitati (Interventii in Situatii de Urgenta).