Analist servicii clienti (contract management)

ROMTELECOM

02-07-2013 | EXPIRA LA 01-08-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Realizeaza activitatea de management de contract pentru clientii ICT din portofoliu
Planifica, coordoneaza, monitorizeaza şi facilitează implementarea contractelor şi administrează documentele referitoare la contracte, addendum-uri (schimbări) şi formulare servicii IT
Realizeaza rapoarte specifice pentru client si pentru management la cerere sau conform procedurilor in vigoare
Urmăreşte şi facilitează implementarea contractelor şi administrează documentele referitoare la contracte, addendum-uri (schimbări) şi formulare servicii IT
Colaborează cu alte departamente interne, parteneri şi integratori pentru soluţionarea cererilor venite de la clienti
Gestionează şi analizează informaţiile legate de cereri, contracte şi servicii ICT din portofoliu şi întocmeşte rapoarte specifice
Sprijină proactiv iniţiativele de dezvoltare sau îmbunătăţire a serviciilor ICT
Contribuie activ la optimizarea şi automatizarea fluxurilor si procedurilor de lucru pentru clientii ICT
Este responsabil de coordonarea corespunzatoare a resurselor materiale si umane alocate activitatii specificate in contract in vederea asigurarii calitatii serviciilor conform angajamentelor contractuale
Mentine proactiv relatia cu clientul extern in vederea asigurarii unui grad ridicat de satisfactie privind serviciile asigurate de Romtelecom si in vederea identificarii de oportunitati noi.


CERINTE

Studii superioare (licenţă);
Cel puţin 3 ani într-o poziţie cu responsabilităţi de relaţionare cu clienţi business şi administrare/implementare servicii;
Experienta in proiecte IT/Comunicatii constituie un avantaj;

Cunoştinţe avansate de limba engleză;
Cunoştinţe generale în domeniul IT/Comunicaţii;
Experienta in domeniul comercial constituie un avantaj;
Persoană activă, foarte organizată şi structurată, capabilă să coordoneze şi să gestioneze mai multe lucrări în acelaşi timp;
Abilităţi de lucru cu calculatorul: Ms Office (Excel, World, PowerPoint, Visio, Project, etc.) şi Internet;
Capacitate de lucru în echipă, abilităţi de comunicare efectivă – în scris şi vorbit;
Orientare către client, orientare către rezultate, atitudine proactivă, abilitati de negociere;


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...